کاظمی: بهترین مسیر موفقیت شکوفایی استعدادهای واقعی و درونی دانش‌آموزان است

تهران(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در جشنواره ترنم مهر که در سالن ولایت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران برگزارشد، بر اهمیت ایجاد موقعیت برای بروز استعدادهای قرآنی و معنوی دانش‌آموزان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۹۰۳۴
لینک کوتاه کپی شد
کاظمی: بهترین مسیر موفقیت شکوفایی استعدادهای واقعی و درونی دانش‌آموزان است

علیرضا کاظمی در مراسم ویژه تقدیر از برگزیدگان جشنواره فرهنگی هنری دانش‌آموزان، مسابقات قرآن عترت و نماز، جشنواره نوجوان سالم و بیستمین دوره پرسش مهر ۲۱ منطقه آموزشی و پرورشی شهرستان‌های استان تهران در سال تحصیلی 99-98 با اشاره به این که مهمترین ماموریت آموزش و پرورش تربیت نسل جوان است، گفت: فعالیت‌های تربیتی دانش‌آموزان مهمترین بخشی است که می‌تواند در زندگی افراد اثربخش باشد و باید مورد توجه ویژه واقع شود.

وی خطاب به مربیان پرورشی و اولیای دانش‌آموزان گفت: ما به‌ عنوان اولیای تربیتی بچه‌ها باید موقعیت‌های تربیتی خلق کنیم تا آموزه‌ها و ارزش‌های دینی در بچه‌ها نهادینه شود و در این راستا هیچ موقعیتی بهتر از فعالیت‌های هنری و قرآنی و اردویی نیست. حضور در فعالیت‌های قرآنی و تربیتی می‌تواند آینده زندگی بچه‌ها را برای حیات طیبه فراهم کند؛ تنها مسیر موفقیت دانشگاه نیست.

کاظمی با اشاره به دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس گفت: در آن زمان جنگ یک موقعیت تربیتی بزرگ و اثرگذار بود که بیشتر آورده‌های امروز نظام محصول آن موقعیت تربیتی در آن دوران است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: در این راستا و در جهت پاسداشت رشادت‌های این شهید بزرگوار جشنواره فرهنگی علمدار با 107 هزار اثر هنری دانش‌آموزی در بیش از 20 رشته مختلف به میزبانی استان کرمان برگزار شده و با توجه به اینکه مهمترین ماموریت ما تقویت جبهه فرهنگی هنری در مقابله با دشمنان است؛ تلاش می‌کنیم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری وظایف خود را انجام دهیم.

وی ضمن تشکر از تیم مدیریتی هماهنگ و همراه اداره‌ کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران به مدیریت محمد صیدلو و نوع بینش و نگاه او به مسائل تربیتی و پرورشی گفت: شهرستان‌های استان تهران در حوزه شرکت، اجرا و میزبانی فعالیت‌های پرورشی و تربیتی در صدر استان‌های کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار