دانشگاه آزاد را با دانشگاه پیام‌نور ادغام کنید!

تهران (پانا) - نماینده مردم بناب در مجلس پیشنهاد داد برای حل ریشه‌ای و اساسی مشکلات دانشگاه آزاد، این دانشگاه با دانشگاه پیام‌نور ادغام شود تا با وارد شدن پای یک دانشگاه نیمه دولتی، رویکرد جدیدی اتخاذ شو، وگرنه دانشگاه آزاد در ماه‌های آینده با مشکلات شدیدی مواجه خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
دانشگاه آزاد را با دانشگاه پیام‌نور ادغام کنید!

محمد باقری بنابی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: دانشگاه آزاد، آزاد بود، آزادتر شده است. هیات علمی و کارکنان برخی از واحدهای دانشگاه آزاد به علت تعلل مدیران ارشد این مجموعه نمی‌توانند حقوق ماهیانه دریافت کنند. 3 ماه است که حقوق آنها پرداخت نشده و 4 سال است که حقوق حق‌التدریسی‌ها و پایان‌نامه‌های اساتید پرداخت نشده است.

نماینده مردم بناب در مجلس خطاب به سایر نمایندگان تاکید کرد: همکاران؛ اگر دانشگاه آزاد را درنیابید و به آنها توجه نکنید و از هیات علمی و کارکنان آنها حمایت نکنید، در چند روز آینده شاهد تجمع دانشگاهیان در مقابل مجلس خواهیم بود.

وی خطاب به طهرانچی مطرح کرد: آقای طهرانچی؛ مثل سال‌های گذشته حقوق و مزایای هیات علمی و کارکنان خودتان را از مرکز پرداخت کنید، چرا باید حقوق را سر ماه دریافت کنید، اما هیات علمی و کارکنان برخی واحدها هنوز حقوق آبان‌ماه را نگرفته‌اند؟! آیا آنها خانواده ندارند؟ آیا هیات علمی دانشگاه آزاد با هیات علمی دیگر دانشگاه‌ها تفاوتی دارند؟

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: چرا هیات علمی و کارکنان دانشگاه‌های دولتی سر ماه حقوق خود را دریافت می‌کنند ولی دانشگاه آزاد هنوز نمی‌تواند بعد از 3 ماه حقوق کارکنان و هیات علمی را پرداخت کند؟

نماینده مردم بناب در مجلس تاکید کرد: پیشنهاد مشخص ما این است که برای حل ریشه‌ای و اساسی مشکلات دانشگاه آزاد، این دانشگاه با دانشگاه پیام نور ادغام شود تا با وارد شدن پای یک دانشگاه نیمه دولتی، رویکرد جدیدی اتخاذ شود، وگرنه دانشگاه آزاد در ماه‌های آینده با مشکلات شدیدی مواجه خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار