قوای سه گانه وارد مسائل حاشیه‌ای نشوند

تهران (پانا) - سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس معتقد است مسئولان قوا نباید از پشت تریبون در صدد حل مشکلات برآیند و پاسخ یکدیگر را بدهند بلکه باید با مذاکره و گفت‌وگو میان خود، در راستای حل مسائل گام بردارند.

کد مطلب: ۱۱۴۸۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
قوای سه گانه وارد مسائل حاشیه‌ای نشوند

به گزارش روابط عمومی مجلس، غلامرضانوری قزلجه با بیان اینکه اختلاف میان قوا نباید به جایی کشیده شود که منجر به تذکر رهبر معظم انقلاب شود، گفت: قوای سه گانه باید با رعایت اصل تفکیک قوا به وظایف خود عمل کنند و وارد مسائل حاشیه‌ای نشوند.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه نزدیکی به انتخابات 1400 اختلافات را تشدید کرده است، یادآور شد: نگاه چهره‌های سیاسی به خرداد 1400 و منافعی که از نظر شخصی یا جناحی دنبال می‌کنند باعث گفتمانی می‌شود که اختلاف افکنی در سایه آن بروز پیدا می‌کند.

نوری قزلجه در ادامه با بیان اینکه دود تنش‌ها و ناهماهنگی‌های میان قوا در چشم مردم می‌رود، عنوان کرد: روابط میان دو قوه مقننه و مجریه از سایر دستگاه‌ها بیشتر به چشم می‌آید لذا باید با تکیه بر اصل ولایتمداری تلاش کرد بر اختلافات دامن نزنیم تا مشکلات کشور از طرق دیگر که مهم‌ترین آن گفت‌وگو است حل شود.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان مذاکره داخلی را توصیف و ضمن بیان اهمیت آن خاطرنشان کرد: رؤسای قوا و مسئولان نباید انتقادات خود را صرفا از پشت تریبون‌ها مطرح کنند بلکه بسیاری از مسائل باید در جلسات خصوصی چند نفره طرح و بررسی شود چرا که بیان بسیاری از مسائل از طریق رسانه‌ها، خود به اختلافات دامن می‌زند و باعث ناامیدی مردمی می‌شود که از پشت صحنه اطلاعی نداشته و تعابیر متفاوتی از چیزی که می‌بینند، دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار