حجت الله ناظری دبیر نخستین جشنواره بین المللی تولید انیمیشن های قرآنی شد

تهران (پانا) - حجت الله ناظری به عنوان دبیر نخستین جشنواره بین المللی تولید انیمیشن های قرآنی خانگی منصوب شد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
حجت الله ناظری  دبیر نخستین جشنواره بین المللی تولید انیمیشن های قرآنی  شد

معاون قرآن و عترت در حکمی، حجت الله ناظری را به عنوان "دبیر نخستین جشنواره بین المللی تولید انیمیشن های قرآنی خانگی" منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عبدالهادی فقهی زاده معاون قرآن و عترت در حکمی حجت الله ناظری به عنوان "دبیر نخستین جشنواره بین المللی تولید انیمیشن های قرآنی خانگی" منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است؛

معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای ترویج و گسترش فرهنگ و معارف قرآن و اهل بیت(ع) و حمایت از تولید آثار و محصولات ممتاز قرآنی جشنواره ملی ادبی داستانک با محور وحدت اسلامی را با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، نهادها، موسسات و فعالان فرهنگی و قرآنی کشور برگزار می کند.

بر این اساس با عنایت به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی و بنا بر پیشنهاد مدیر کل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت ، به موجب این حکم شما را به عنوان "دبیر نخستین جشنواره بین المللی تولید انیمیشن های قرآنی خانگی" منصوب می کنم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی عصر عجل الله و با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها و مشارکت هنرمندان متعهد و خلاق، شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد فرهنگی باشیم که بی تردید پنجره‌ای به دریای لبریز از عشق و ارادت به ساحت مقدس قرآن‌ کریم و عترت طاهره خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار