مجموعه انیمیشن «کاپی دوست زمین» تولید می شود

تهران (پانا) - در راستای آموزش شهروندی در حوزه مدیریت پسماند، مجموعه انیمیشن«کاپی دوست زمین» در 100 قسمت یک دقیقه ای تولید می شود.

کد مطلب: ۱۱۵۲۵۲۴
لینک کوتاه کپی شد
مجموعه انیمیشن «کاپی دوست زمین» تولید می شود

به گزارش روابط عمومی پروژه، مجموعه انیمیشن «کاپی دوست زمین» به کارگردانی گلنوش شریفی، تهیه کنندگی دریا صفوی و با مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی سازمان مدیریت پسماند تولید می شود.

بنابراین گزارش، در این مجموعه انیمیشن، شخصیت کارتونی به نام «کاپی» خلق و طراحی شده است که در طراحی این شخصیت کارتونی به موضوع محیط زیست و تناسب و همخوانی ظاهری و گرافیکی شخصیت با لوگوی طرح کاپ (کاهش پسماند) نیز توجه شده است.

هدف از طراحی شخصیت کاپی و تولید مجموعه «کاپی دوست زمین»، توجه ویژه به فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در حوزه مدیریت پسماند به شهروندان و به خصوص کودکان و دانش آموزان است.

آشنایی شهروندان با روش های جلوگیری از تولید پسماندها و کاهش پسماندها و تفکیک آن ها در مبداء را می توان از مهم ترین مسایل و دغدغه مندی های نویسنده داستان این مجموعه انیمیشنی جذاب در نظر گرفت.

این مجموعه انیمیشن در حال حاضر مراحل اولیه ساخت و تولید خود را سپری می‌کند و قرار است از نیمه زمستان سال جاری از سیما و شبکه های اجتماعی پخش شود.
از برخی عوامل «کاپی دوست زمین» می توان به فیلمنامه نویس/ مسعود خاکباز، مدیر تولید/ شیده طلوعی، استوری برد/ جواد ابراهیم خانی، تدوین/ فریبا امیرکمالی، صداگذاری و موسیقی/ توحید وفایی و مدیر دوبلاژ/ علی بهرامی اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار