نود و سومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری برگزار شد

شهر ری(پانا)- نود و سومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری با حضور حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی امام جمعه شهرری، حسین توکلی کِجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مسئولین در فرمانداری ری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد
نود و سومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، در ابتدای نشست حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی امام جمعه شهرری و رئیس شورای فرهنگ عمومی ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار کرد: زحمات قشر پرستاران کادر درمانی بر کسی پوشیده نبوده و اکنون در دوران شیوع بیماری کرونا به عنوان سنگربانان خط مقدم مقابله با این بیماری مشغولند و با فداکاری خود، شهدای زیادی را در این عرصه تقدیم مردم کردند.

او همچنین از مردم خواست تا با رعایت اصول بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، کار را بر کادر درمانی کشور آسان تر کنند تا شاهد داغدار شدن هم وطنان نباشیم.

حسین توکلی کِجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری نیز با اشاره به استفاده از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد (سمن‌ها) در پیشبرد اهداف فرهنگی شهرستان افزود: چالشهای شهرستان ری احصا شده و با همکاری دانشگاه‌ها و ظرفیت سمن‌ها می توان ابعاد این چالش ها را مورد پژوهش و بررسی قرار داد و نسبت به رفع آنها اقدام کارشناسی به عمل آورد.

او گفت: سازمانهای مردم نهاد زیادی در شهرستان ری در حوزه های دینی، حمایت از محیط زیست، حقوق شهروندی، موضوعات فرهنگی و پیشگیری از اعتیاد فعالیت می‌کنند و برون‌سپاری فعالیتها به سازمانهای مردم نهاد امری ضروری است.

او همچنین خوستار آن شد تا از موازی کاریهای دستگاه در حوزه فرهنگی جلوگیری شود و شورای فرهنگ عمومی را دارای جایگاهی داست که هماهنگی بین‌دستگاهی در آن صورت می‌گیرد تا از بروز هدر رفت هزینه ها و امکانات جلوگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار