بلیت‌های فروخته شده به مقصد انگلیس باطل است

تهران (پانا) - وزیر راه و شهرسازی با تشریح جزییات لغو پروازها بین ایران و انگلیس گفت همه بلیت‌های فروخته شده به مقصد انگلیس باطل است و اگر پروازی هم به سمت انگلیس داریم باید بدون مسافر بازگردد.

کد مطلب: ۱۱۴۸۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
بلیت‌های فروخته شده به مقصد انگلیس باطل است

محمد اسلامی در حاشیه مراسم افتتاح ۸۹ پروژه ریلی که به مناسبت هفته حمل و نقل به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد، درباره تعلیق پروازهای ایران به مقصد انگلیس افزود: تعلیق همه پروازها دو هفته‌ای است.

وی گفت: شب گذشته وزیر بهداشت از ما خواست برای پروازهای انگلستان اقدامات سختگیرانه اعمال کنیم، اما ما تصمیم گرفتیم که ریسک نکرده و پروازها را به‌طور کامل لغو کنیم؛ در این راستا دیشب تصمیم گرفتیم پروازهای رفت و برگشت به انگلستان دو هفته تعلیق شود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بهداشت مرزی متعلق به وزارت بهداشت در فرودگاه امام خمینی(ره) مستقر است، ادامه‌داد: تست کرونا برای مسافران در فرودگاه امام ضروری است که باید آزمایش منفی کرونا ارائه کنند و این مورد در فرودگاه کنترل می‌شود.

وی درباره سرنوشت مسافرانی که بلیت خریداری کرده‌اند نیز گفت:‌ از امروز پروازها لغو شده و بلیت‌هایی که فروخته شده کنسل است تا به شرایط بهتری برسیم.

این مقام مسوول درباره این نقل قول از معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی که فردا پرواز ایران به انگلستان انجام می‌شود، گفت: هیچ پروازی که با مسافر از انگلیس بازگردد نداریم، از امروز پروازها متوقف است و در برگشت نباید مسافر داشته باشند.

وی اضافه‌کرد: ورود مسافر از انگلیس مورد تأکید است، اما ننوشته‌اند از ایران کسی نرود، ولی در برگشت نباید مسافر از انگلیس بیاورند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار