کسب 9 مقام برتر کشوری در مسابقات فرهنگی و هنری توسط دانش آموزان نیشابور

نیشابور(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش نیشابور در مراسم سپاس از برگزیدگان جشنواره فرهنگی و هنری عنوان کرد نیشابور از گذشته تا امروز شهر هنرخیز بوده و نام آوران زیادی را در خود جای داده است.

کد مطلب: ۱۱۴۸۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
کسب 9 مقام برتر کشوری در مسابقات فرهنگی و هنری توسط دانش آموزان نیشابور

آیین سپاس از برگزیدگان کشوری سی و هشتمین جشنواره فرهنگی و هنری « فردا» در روز 26 آذر ماه در محل سالن تربیت کانون مهر تابان برگزارشد.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در این مراسم با تجلیل از تیم داوری این مسابقات؛ خدا بخش صفادل؛ داور بخش شعر ، حسین لطف آبادی؛ داور بخش هنرهای نمایشی ، علی نجفی و ابراهیم هروی؛ داوران بخش هنرهای آوایی ، مهدیه بیاتی و هادی افتخاری؛ داوران بخش هنرهای تجسمی ، سمیه مهرآبادی؛ داور بخش رسانه و فضای مجازی و عبدالجواد صادقی اول؛ داور بخش نقد هنرهای دستی تجسمی ، گفت: شهرستان نیشابور از گذشته تا امروز جزء شهرستان های هنرخیز بوده است که نام آوران زیادی را در خود جای داده است.

علیرضا کلیدری با تجلیل از دانش آموزان برگزیده کشوری این مسابقات؛ بهاره پیامی؛ رتبه ی اول کشوری در رشته «نقد هنرهای تجسمی» ، رضا اکبری رمضانی؛ رتبه دوم کشوری در رشته «سفالگری» ، سمن همراه؛ رتبه دوم کشوری در رشته «گل و مرغ» ، امیرمحمد شمس آبادی؛ رتبه دوم کشوری در رشته «تک نوازی تنبک» ، محمد حسین عشقی؛ رتبه سوم کشوری در رشته «پته دوزی»، مبینا زمانی؛ برگزیده کشوری در رشته «پته دوزی» ، علی سعید نژاد؛ برگزیده کشوری در رشته «مشبک» ، سبیکه بلوکی؛ برگزیده کشوری در رشته «کتابخوانی، دانایی و توانایی» و حمیدرضا نجفی؛ برگزیده کشوری در رشته «تذهیب» ، این مقام ها را برگ زرین دیگری از دفتر پر افتخار توفیقات دانش آموزان این شهرستان معرفی کرد.

گفتنی است: در سی و هشتمین دوره این جشنواره ، یکصد و چهار نفر از دانش آموزان در مرحله استانی برگزیده به مرحله کشوری راه یافتند که از این میان 9 نفر توانستند در سطح کشور به مقام های برتر دست پیدا کنند.

در آستانه شب یلدای 99، خدابخش صفادل غزلی یلدایی را به حاضران پیش کش کرد.

همچنین دانش آموز سبیکه بلوکی درباره اثرگذاری کتاب و کتابخوانی بر زندگی سخن گفت و دانش آموز محمد متین کریمی قطعه «ایران من» را با ساز پیانو نواخت و خودش هم با صدای اپراییِ هم زمان به اجرا این قطعه پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار