دانش آموز ناحیه ۳ مشهد به مرحله کشوری جشنواره نوغلامان حسینی راه یافت

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ۳ از راهیابی دانش آموز مهدی عابد به مرحله کشوری نخستین جشنواره نوغلامان حسینی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموز ناحیه ۳ مشهد به مرحله کشوری جشنواره نوغلامان حسینی راه یافت

غلامحسین غفوری در گفتگو با پانا اظهار کرد: نخستین جشنواره مداحی نوغلامان حسینی ویژه دانش آموزان پسر متوسطه اول و دوم اعضای انجمن مداحی کانون های فرهنگی تربیتی ادارات آموزش و پرورش کشور در مهر ماه ۱۳۹۹ به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد.

وی در ادامه افزود: جشنواره مداحی با هدف اعتلای فرهنگ عاشورایی در بین دانش‌آموزان و تقویت انجمن مداحی در کانون‌های فرهنگی تربیتی برگزار شد.

غلامحسین غفوری خبر داد: مهدی عابد دانش آموز سال دوازدهم رشته شبکه و نرم افزار از هنرستان کوشا ناحیه ۳ به مرحله کشوری این جشنواره راه یافت.

معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه ۳ گفت: مرحله داوری این جشنواره به صورت آفلاین از بین یک هزار و700 اثر که به دبیرخانه این جشنواره واقع در مشهد ارسال شده بود، انجام شد.

وی در ادامه گفت: پس از دو مرحله داوری، ۶۲ اثر به مرحله نهایی راه یافتند و مرحله راستی آزمایی در روزهای ۲۶ تا ۲۸ آذر ماه ۹۹ انجام شد.

غفوری در پایان افزود: اختتامیه این جشنواره و اعلام نتایج کشوری هفته اول دی ماه به طور مستقیم از حرم مطهر امام رضا علیه السلام با حضور میهمانان ویژه در شبکه شاد پخش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار