پیام رئیس‌جمهوری در پی درگذشت معلم فداکار

تهران (پانا) - رئیس‌جمهوری در پیامی به مناسبت درگذشت معلم فداکاری که با وجود ابتلا به کرونا به تدریس ادامه داد نوشت: «وظیفه‌شناسی زنده‌یاد «مریم اربابی» تحسین‌برانگیز و الهام‌بخش بود».

کد مطلب: ۱۱۴۷۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام رئیس‌جمهوری در پی درگذشت معلم فداکار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، رئیس‌جمهوری با صدور پیامی خطاب به خانواده معلم فداکار گرمه‌ای، از آن مرحوم تقدیر کرد و تدریس وی حتی در سخت‌ترین شرایط را تحسین‌برانگیز و الهام‌بخش خواند.

زنده یاد «مریم اربابی» که تصویر تدریس وی بر تخت بیمارستان به دانش آموزان در سامانه شاد، در بسیاری از رسانه‌ها منتشر شد، در ۲۲ آبان ماه به علت بیماری ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داد.

این معلم شهرستان گرمه استان خراسان شمالی که از جمله فرهنگیان بسیار خوش‌نام در میان همکاران خود و دانش آموزان بود، موجب نمایش دوباره حس انسانیت و وظیفه‌شناسی مردمان این سرزمین شد و پیام‌های مختلف و توجهات بسیاری را به خود جلب کرد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی، رئیس‌‌جمهوری نیز در پیامی، از این معلم اهل خراسان شمالی تقدیر کرد.

در متن این پیام آمده است؛ روحیه فداکاری، وظیفه‌شناسی و اهتمام بانوی فرهنگی مرحومه مریم اربابی به امر آموزش حتی در سخت‌ترین شرایط اقدامی تحسین‌برانگیز و الهام‌بخش بود که به‌یقین در حافظه جمعی مردم قدرشناس ایران برای همیشه باقی خواهد ماند.

این‌جانب با گرامیداشت یاد و خاطره این «شهید تعلیم و تربیت» از شما خانواده بزرگوار و مردم فرهنگ دوست خراسان شمالی به‌ویژه اهالی شهرستان گرمه و تمامی معلمانی که در این شرایط سخت درراه ارتقای دانش و فرهنگ کشور اهتمام می‌ورزند تشکر و قدردانی می‌کنم و سلامت و توفیقات روزافزون شما و همه تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت را از خداوند متعال مسئلت دارم‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار