معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه کشور خبر داد

برگزاری طرح امین در 4 هزار مدرسه کشور

تهران (پانا) - معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه کشور از اجرای طرح تربیتی امین محصول همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش در بیش از 4 هزار مدرسه کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۸۶۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری طرح امین در 4 هزار مدرسه کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش، حجت الاسلام حسین ملانوری در جلسه شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان، طرح تربیتی امین را در راستای تحقق شاخص های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برشمرد و گفت: مهمترین کاری که هر جامعه باید انجام بدهد تربیت نیروی انسانی که معتقد و پایبند به ارزشها و اهداف آن کشور و نظام باشد و در غیر این صورت آن نظام تداوم نخواهد داشت.

وی افزود: طرح تربیتی امین محصول همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش است و هم اکنون بیش از چهار هزار مدرسه در کشور مجری طرح تربیتی امین هستند و در صورت تحقق شاخص‌های این طرح، بسیاری از ساحت های مورد نظر در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تحقق پیدا می‌کند.

حجت الاسلام ملانوری تصریح کرد: در طرح تربیتی امین، یک روحانی خبره و آگاه در مدرسه مستقر می‌شود و مسائل تربیتی، مشاوره های دینی، تربیتی و فرهنگی را به دانش آموزان منتقل می کند و مورد بررسی قرار می دهد و مدارسی که مجری این طرح بوده اند، ضریب موفقیت بسیار بالایی داشته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار