معاون پژوهش و برنامه ریزی ستاد همکاری های حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش:

حضور روحانیون در مدارس تاثیرات تربیتی فراوانی را داشته است

زاهدان (پانا)_ معاون پژوهش و برنامه ریزی ستاد همکاری های حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش گفت: حضور روحانیون در مدارس با اجرای طرح‌های امین و سرباز طلبه ها تاثیرات تربیتی فراوانی را به همراه داشته است.

کد مطلب: ۱۱۱۰۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
حضور روحانیون در مدارس تاثیرات تربیتی فراوانی را داشته است

علیرضا رحیمی عصر امروز در جلسه با سرباز طلبه ها و روحانیون طرح امین اظهار کرد: خوشبختانه حضور روحانیون و طلبه‌های عزیز دارای آثار و برکات فراوان تربیتی بوده است که مورد استقبال دانش آموزان قرار گرفته است.
او ادامه داد: طرح سرباز طلبه یکی از طرح‌های بسیار موفق بوده است که در آن دانش آموزان به سهولت سوالات و احکام دینی خود را از طلبه‌ها و روحانیون، درون مدارس می پرسند.
معاون پژوهش و برنامه ریزی ستاد همکاری های حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: بر آنیم تا در آینده نزدیک دوره‌های توانمندسازی سرباز طلبه ها را با جدیت بیشتر پیگیری و برگزار کنیم.
او افزود: با توجه به استقبال دانش آموزان و نیاز مبرم منطقه و کمبود نیروی انسانی در این استان می طلبد که در امر جذب این عزیزان به عنوان نیروی خدمات آموزشی در مدارس اقدامات ارزنده ای از سوی آموزش و پرورش برداشته شود.
رحیمی عنوان کرد: حضور مبلغین دینی در مدارس و پاسخ به پرسش های احکام آنان موجب شده است تا بسیاری از معضلات و منکرات جلوگیری شود و موجب تقویت بیشتر اعتقادات دینی آنان شود.
او ادامه داد: دانش‌آموزان با پرسش سوالات خود در زمینه های احکام دینی از متخصصین این رشته ها در واقع پرسش های صحیح و بدون شبهه را دریافت می کنند.
معاون پژوهش و برنامه ریزی ستاد همکاری های حوزه های علمیه و وزارت آموزش و پرورش در پایان بیان کرد: در رصد های به وجود آمده اجرای طرح پیوند مسجد مدرسه و منزل توانسته است دانش آموزان ما را از بسیاری از کجروی ها و حتی گرفتار شدن در دام دشمنان پلید انقلاب نجات دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار