رییس اداره بهزیستی ملارد:

تشریح فعالیت های پازل همدلی در ملارد

ملارد(پانا)- پس از طرح ایران همدل، اجرای این طرح به جهت توجه ویژه به کودکان نیازمند، محروم و دارای معلولیت از اهمیت ویژه ای برخوردار هست.

کد مطلب: ۱۱۴۷۸۳۹
لینک کوتاه کپی شد
تشریح فعالیت های پازل همدلی در ملارد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم با بیان این مطلب، افزود: دویست بسته نوشت‌افزار شامل دفتر، مدادرنگی و کیف، میان مددجویان تحت پوشش حوزه امور اجتماعی و اورژانس اجتماعی تهیه و توزیع شد.

خادم ضمن تأکید بر اهمیت اجرای طرح‌هایی چون ایران همدل و پازل همدلی جهت رفع نیازها و مشکلات جامعه هدف سازمان، گفت: در راستای اجرا و پیگیری‌های مربوط به طرح پازل همدلی این بسته‌ها توسط معاونت مشارکتهای مردمی این اداره تهیه شده بود.

مسئول مشارکتهای مردمی بهزیستی ملارد نیز ضمن تقدیر از همراهی خیرین در تهیه بسته‌های لوازم‌التحریر و کیف برای فرزندان خانواده‌های تحت پوشش گفت: هزینه خرید هر پازل در این طرح ده هزار تومان هست و با توجه به آسیبهای موجود در این شهرستان و تعداد پرونده‌های تحت پوشش و همچنین موارد مربوط به اورژانس اجتماعی از مردم و خیرین گرامی خواهشمندیم در خصوص کسب اطلاعات و همینطور ارائه کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود با دفتر مشارکتهای مردمی این اداره به شماره تماس: 65109492 ارتباط برقرار کنند.

الهام علیخان در ادامه افزود: نیکوکاران می‌توانند برای خرید این پازل‌ها به سایت اینترنتی پازل همدلی دات آی آر مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار