امروز باحضور رییس سازمان دانش آموزی استان همدان برگزار شد:

افتتاحیه مجالس دانش آموزی نواحی یک و دو آموزش و پرورش شهر همدان

همدان (پانا) - آیین افتتاح مجالس دانش آموزی نواحی یک و دو آموزش و پرورش شهر همدان با حضور رییس سازمان دانش آموزی استان و روسای ادارات آموزش و پرورش نواحی یک و دو شهرهمدان بصورت مجازی در بستر شبکه شاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۴۶۳
لینک کوتاه کپی شد
افتتاحیه مجالس دانش آموزی نواحی یک و دو آموزش و پرورش شهر همدان

به گزارش خبرنگار پانا آیین افتتاحیه مجالس دانش آموزی نواحی یک و دو آموزش و پرورش شهر همدان باحضور مسئولین اداره و دانش آموزان منتخب به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی بصورت مجازی در بستر شبکه شاد برگزار شد.

این مراسم ابتدا سیدجعفر سعیدی منش مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک با بیان اهمیت مجلس دانش آموزی، وجود این مجلس را ناشی از یک کار گروهی و خرد جمعی دانست.

سعیدی منش با اشاره به کارکردهای مجلس دانش آموزی از دانش آموزان منتخب خواست با شناخت دقیق وظایف خود در این حوزه به عنوان نماینده سایر دانش آموزان به حل مشکلات و مسایل آموزشی و تربیتی کمک نمایند.

همچنین محمد باب الحوائجی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو در آیین افتتاحیه مجلس دانش آموزی این ناحیه مجلس دانش آموزی را نماد مردم سالاری دینی و تبلور حضور سیاسی و اجتماعی دانش آموزان دانست.

وی ادامه داد، همواره در مدارس از شورای دانش آموزی حمایت نمودم و با جدیت امور مربوط به مجلس دانش آموزی را پیگیری خواهم کرد.

در این مراسم جواد سلیمانی و قربان مرادی معاونین پرورشی نواحی دو و یک در مورد اهمیت مجلس دانش آموزی و کارکدهای مهم آن صحبت هایی نمودند.

در ادامه اعضای هیئت رییسه مجلس دانش آموزی به نمایندگی از سایر دانش آموزان در نطق پیش از دستور به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند که بیشتر مباحث مربوط به مشکلات آموزشی در شبکه شاد بود.

در ادامه رضا میرزایی رییس سازمان دانش آموزی استان همدان ضمن تشکر از برگزاری آیین افتتاحیه گفت: با برنامه ریزی های دقیق و پیگیری های مستمر جایگاه مجلس دانش آموزی را تا بالاترین سطح خود ارتقاء خواهیم داد و دانش آموزانی مطالبه گر، پرسش گر و دغدغه مند نسبت به مسایل جامعه و کشور تربیت خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار