به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی؛

جشنواره فیلم 120 ثانیه‌ای دانش آموزی در سیستان و بلوچستان برگزار می شود

زاهدان (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان از برگزاری جشنواره کشوری فیلم 120 ثانیه‌ای دانش آموزی در این استان با موضوع اجرای حرکات نمایشی رزمی در خانه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره  فیلم 120 ثانیه‌ای دانش آموزی در سیستان و بلوچستان برگزار می شود

محمد الیاس انصاری در گفت و گو با پانا اظهار کرد: این جشنواره به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری انجمن علمی دبیران تربیت بدنی و هیات‌های ورزشی تکواندو و کاراته سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به ادامه تعطیلی مدارس و آموزش غیرحضوری دانش آموزان در خانه برگزاری این جشنواره موجب افزایش سطح آمادگی جسمانی و ارتقای روحیه اقشار دانش آموزان ورزشکار و علاقمند به رشته‌های رزمی خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دانش آموزان علاقمند به شرکت در این جشنواره می توانند از انجام حرکات نمایشی رزمی در رشته های تکواندو و یا کاراته در خانه فیلمبرداری و آثار خود را از طریق پیام رسان واتساپ به شماره 09308970404 ارسال کنند.

انصاری با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره سی‌ام دی ماه خواهد بود، افزود: مدت زمان ویدئوهای ارسالی باید حداکثر 2 دقیقه باشد و فیلمبرداری با گوشی تلفن همراه به صورت افقی و پیوسته انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: دانش آموزان می‌بایست در ابتدای ویدئو با ذکر نام، نام خانوادگی، استان، شهرستان و نام آموزشگاه خود را معرفی کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان ادامه داد: خواندن پیام «حاج قاسم عزیز، قلب من گواه بر تو دارد، دشوار است فراموشی تو» ترجیحا با لهجه و گویش محلی، داشتن لباس ورزشی تکواندو و یا کاراته، استفاده از موسیقی متناسب با شهادت سردار سلیمانی و رعایت ملاحظات فرهنگی، دینی و نوع پوشش مناسب برای دانش آموزان دختر و پسر از شرایط پذیرش آثار ارسالی در این جشنواره است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار