استقرار پایگاه اهدای خون در شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - مردم این روز‌ها باور‌های نادرستی نسبت به اهدای خون درشرایط کرونایی دارند که موجب شده، میزان استقبال برای اهدای خون نسبت به سال‌های گذشته کاهش یابد.

کد مطلب: ۱۱۴۷۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
استقرار پایگاه اهدای خون  در شهرستان اسلامشهر

اورینب مسرور رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در حاشیه بازدید از محل استقرار پایگاه اهدای خون در دارالقرآن شهرداری اسلامشهر اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا موجب شده تا بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی دستخوش تغییر شود که یکی از این فعالیت‌ها اهدای خون است.

او در ادامه گفت: مردم این روز‌ها باور‌های نادرستی نسبت به اهدای خون در شرایط کرونایی دارند که موجب شده، میزان استقبال برای اهدای خون نسبت به سال‌های گذشته کاهش یابد.

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر با اشاره به اینکه در روز‌های پاندمی کووید۱۹ باید از تردد‌های غیرضروری اجتناب کرد، افزود: در این شرایط و به منظور کاهش شیوع کرونا، فقط برای انجام امور ضروری باید از منزل خارج شد که نجات جان همنوعان یکی از ضروری‌ترین امورات است.

مسرور خاطرنشان کرد: از شهروندان عزیزی که توانایی اهدای خون دارند، می‌خواهیم باتوجه به روحیه نوع دوستی و یاری رساندن به همنوعان در این روز‌های سخت نیز یاریگر سازمان انتقال خون بوده و به یاری بیماران نیازمند به خون بشتابند.

خبرنگار دانش آموز: الینا ولی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار