دیدار مدیر آموزش و پرورش با امام جمعه شهرستان کلات به مناسبت هفته قرآن،عترت و نماز

کلات(پانا)- مدیر آموزش و پرورش کلات به همراه معاون و همکاران حوزه پرورشی و جمعی از پرسنل اداری این مدیریت با حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا صاحبی امام‌جمعه شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

کد مطلب: ۱۱۴۷۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر آموزش و پرورش  با امام جمعه شهرستان کلات به مناسبت هفته قرآن،عترت و نماز

در این دیدار مدیر دستگاه تعلیم و تربیت کلات ضمن تبریک هفته قرآن،عترت و نماز به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته و توفیقات کسب شده در حوزه پرورشی ،قرآن، عترت و نماز پرداخت و تشریح کرد: خوشبختانه در ایام شیوع ویروس کرونا همکاران خوبمان فعالیت های این حوزه را به صورت غیر حضوری و مجازی در بستر شبکه شاد به جد دنبال می کنند که شاهد بروز اتفاقات خوبی نیز در این راستا بوده ایم.

وی بیان کرد: دانش آموزان عزیزمان به خوبی فعالیت های قرآنی را با کمک اولیا و راهنمایی معلمان گرامی پیگیری می نمایند و در بستر فضای مجازی اقدامات را دنبال می نماییم .خوشبختانه در حوزه پرورشی در شاخص های ارزیابی عملکرد ادارات ۴۷ گانه استان در کنار سایر حوزه توانستیم رتبه اول استان در سال ۹۸ را کسب کنیم و این مهم با اقدامات شایسته و نیک همکاران پرتلاشمان در حوزه ستادی ،مدیران مدارس و معلمان ارجمند بدست آمد.

پروانه گفت: تمهیدات لازم برای اجرایی نمودن طرح و برنامه های حوزه پرورشی در کنار موضوع آموزش دانش آموزان اندیشیده شده و شاهد اجرایی شدن تمامی بخشنامه های و دستورالعمل های استانی در مدارس هستیم که این نشان دهنده اهمیت موضوعات در این حوزه است.

مدیر آموزش و پرورش کلات در این دیدار افزود:خیرین عزیز برای زدودن محرومیت دانش آموزان این شهرستان به خوبی کنارمان بوده اند و ما را یاری کرده اند،اقدامات خوبی برای دانش آموزان نیازمند شهرستان صورت گرفته است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در هر دستگاهی اگر توفیق و پیشرفتی بدست می آید قطعا با تلاش و کار تیمی است و جای بسی خرسندیست که مجموعه آموزش و پرورش کلات توانسته به خوبی در کنار هم برای پیشبرد اهداف پیش رو گام بردارند و قطعا می توانیم با همکاری و همراهی همه ی ارکان اثر گذار در آموزش و پرورش این توفیقات و پیشرفت ها را افزایش دهیم .

در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین محمد صاحبی امام جمعه شهرستات کلات نیز ضمن تبریک هفته قرآن،عترت و نماز در مدارس ،کسب توفیقات در هر زمینه ای را مستلزم تلاش و زحمات یک مجوعه همدل دانست و تشریح کرد: فعالیت های دستگاه آموزش و پرورش کلات در حوزه پرورشی و سایر حوزه شایسته و قابل تقدیر است.اگر‌می خواهیم در کارهایمان برکات چندین برابر شود باید فعالیت هایمان با مسائل دینی پیوند بخورد.

وی افزود: معلمانمان برای ارزشمند شدن فعالیت هایشان ،در کنار آموزش دروس،《قرآن ،عترت و نماز 》را به صورت برجسته به دانش آموزان بیاموزند.و این را در بین مدیران و معلمان شهرستات کلات به خوبی مشاهده کرده ایم.

امام جمعه شهرستان کلات گفت: یکی از وظایف اصلی شما‌ معلمان عزیز آشنایی دانش آموزان با قران و اهل و بیت و زندگی آنها است و در این راه نباید از هیچ کوششی دریغ کنند و امیدوارم خداوند متعال ما را از رهروان راستین خود قرار دهد و ما را با قرآن،نماز و اهل بیت محشور کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار