آغاز برنامه های هفته قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش شهرستان زبرخان

زبرخان ( پانا)- برنامه های هفته قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش شهرستان زبرخان با سخنان مدیریت آموزش و پرورش و دعوت از استاد برجسته قرآنی حجت‌الاسلام کاظمی به صورت مجازی آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۵۶۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز برنامه های هفته قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش شهرستان زبرخان

به گزارش وابط عمومی آموزش و پرورش زبرخان، مدیرآموزش و پرورش شهرستان باشاره به اهداف برگزاری برنامه‌های این هفته، تعمیق و توسعه فرهنگ غنی قرآن کریم، عترت (ع) و فرهنگ اقامه نماز، زمینه سازی برای انس بیشتر دانش‌آموزان و فرهنگیان با قرآن، عترت و نماز، برگزاری مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان و زمینه‌سازی جهت شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان و مصونیت بخشی جوانان و نوجوانان با بهره‌گیری از معارف قرآن کریم و اهل بیت(ع) و احکام دینی در برابر تهاجم فرهنگی غرب را از مهم اهداف برشمرد.

مجتبی تاراش گفت: از همه‌ی همکاران و دانش آموزان عزیز درخواست کردیم که به سه منشور نورانی قرآن، عترت و نماز توجه ویژه کنند.
وی ضمن تشکر از همکاری حجت‌الاسلام کاظمی برای حضور در جلسات شیوه های نوین دعوت دانش آموزان به نماز ، اظهار کرد: از آن جا که ساحت عبادی اخلاقی زیر بنای تمامی ساحت های شش گانه تربیتی هست ما باید با برنامه ریزی لازم در جهت عملیاتی شدن آن قدم برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار