مدرسین پانا تقدیر شدند

هرمزگان(پانا)- صبح امروز در نشستی که با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در سالن کنفرانس معاونت پرورشی استان برگزار شد، از مدرسین پانای استان تقدیر به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
مدرسین پانا تقدیر شدند

احمد مهرانی در این آیین که به منظور تقدیر از مدرسین پانا برگزار شده بود گفت: حرکت پرشتابی که درحوزه خبرگزاری پانا به وجود آمده جای بسی امیدواری است و تلاش همکاران ارزشمند را در این عرصه ارج می نهم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان در ادامه جلسه با تاکید بر این که نقش رسانه بسیار چشم گیر و امیدبخش است و در اجرای برنامه‌ها از اهمیت ویژه ای برخوردار خواهد بود گفت: تمام تلاش خود را به کار گیرید که خبرگزاری پانا را ابتدا ساماندهی و سپس با جدیت بحث آموزش را پیگیری کنید.

وی با اشاره به حضور ۸ نفر از مربیان در دوره تربیت مدرس کشوری پانا، با وجود شیوع بیماری کرونا بیان کرد: جای تقدیر است که همکاران ارجمند در این شرایط حساس، احساس مسئولیت کرده و با علاقه و انگیزه ای وافر در این دوره حضور موفقی داشتند و در پایان دوره پروژه های عملی خود را تهیه و ارسال کردند.

مهرانی اظهار امیدواری کرد: با وجود خبرنگاران و مدرسین آموزش دیده استان، با جدیت برنامه‌ریزی لازم در فضای مجازی جهت آموزش دانش آموزان علاقمند به خبرنگاری مصاحبه گری و گزارش نویسی را نیز پیگیری کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در ادامه عنوان کرد: زمانی طرح هر مدرسه یک خبرنگار موفق خواهد شد و می توانیم به اهداف خود جامه عمل بپوشانیم که هم بحث آموزش را جدی گرفته و هم برنامه‌ریزی لازم در این خصوص داشته باشیم، اگر این امر تحقق پیدا کند قطعاً به اهداف پانا که درج اخبار از مدارس و مناطق دور دست می باشد دست پیدا خواهیم کرد.

گفتنی است، در پایان این نشست از خبرنگارانی که در دوره تربیت مدرس کشوری پانا شرکت کرده بودند با اهداء لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

لازم به ذکر است که دوره تربیت مدرس پانا در تاریخ های ۲۴ , ۲۶ و ۲۸ آبان ماه به صورت ویدئو کنفرانس و متمرکز در مرکز استان تشکیل شد که با استقبال گرم همکاران و مربیان همراه بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار