سی و نهمین دوره مسابقات قرآن در مدارس ناحیه یک ری برگزار می‌گردد

شهرری(پانا)- معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری از ابلاغ روز‌شمار هفته قرآن، عترت و نماز که از 24 آذر‌ماه در مدارس آغاز می‌شود، خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۵۰۶
لینک کوتاه کپی شد
سی و نهمین دوره مسابقات قرآن  در مدارس ناحیه یک ری برگزار می‌گردد

رحمت‌الله قاسمی‌پور اظهار کرد: هفته پایانی آذرماه با عنوان هفته قرآن، عترت و نماز در مدارس نام‌گذاری شده است که همه ساله برنامه‌های متنوع مرتبط با منشور نورانی و ارزشمند قرآن، عترت و نماز توسط مربیان و معاونین پرورشی در مدارس برگزار می‌شود.
وی افزود: امسال هفته قرآن، عترت و نماز از 24 آذر آغاز می‌شود و تا 30 آذر ادامه دارد. روز شمار و فعالیت های پیشنهادی برای این هفته به مدارس ناحیه ابلاغ شده است.
معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک شهر‌ری ادامه داد: علاوه بر این، همزمان با آغاز هفته قرآن، عترت و نماز در مدارس بخش آموزشگاهی مسابقات قرآن، عترت و نماز برگزار خواهد شد که امسال سی و نهمین دوره مسابقات قرآن را در مدارس آغاز خواهیم کرد. این مسابقات در چهار مرحله مدرسه، منطقه، استان، کشور برگزار می‌شود که در هر مرحله نفرات برتر مسابقات به مرحله بعدی راه می‌یابند.
قاسمی‌پور تصریح کرد: علاوه بر این در این هفته به صورت ویژه و پررنگ تر از همیشه محافل انس با قرآن که همان استماع تلاوت‌های قرآن است، حداقل یک بار در هر مدرسه و یک برنامه متمرکز در منطقه به صورت مجازی برگزار خواهد شد. بر اساس روزشمار هفته قرآن، عترت و نماز یک عنوان و یک فعالیت پیشنهادی در نظر گرفته شده است که امید است با تلاش مربیان پرورشی ، معلمان و مدیران مدارس ناحیه این هفته باشکوه برگزار شود.
قاسمی‌پور عناوین روزشمار هفته قرآن، عترت و نماز سال ۱۳۹۹ را به شرح زیر اعلام کرد:

خبرنگار: سمیه نیک فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار