کارشناس امور بانوان و ‌جوانان آموزش و پرورش: ناحیه یک ری؛

اجرای طرح افزایش مشارکت‌های اجتماعی دختران در شهرری

شهرری(پانا)- کارشناس امور بانوان و ‌جوانان آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، در کارگروه طرح مشارکت‌های اجتماعی دختران از اجرای طرح افزایش مشارکت‌های اجتماعی دانش‌آموزان دختر و طرح دختران امروز در این منطقه با هدف افزایش میزان مشارکت و فعالیتهای مدنی این دانش‌آموزان در جامعه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح افزایش مشارکت‌های اجتماعی دختران  در شهرری

اکرم آلاشتی کارشناس امور بانوان و ‌جوانان آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، در جلسه کارگروه طرح مشارکت‌های اجتماعی دختران در تشریح چگونگی اجرای این طرح در این منطقه اظهار کرد: اهداف طرح کشوری مشارکت‌های اجتماعی دختران، افزایش سطح آموزش به دختران دانش‌آموز و والدین آنها، افزایش حس مسئولیت‌پذیری در دانش‌آموزان دختر، کاهش آسیب‌های اجتماعی، افزایش دانش و عملکرد فعالیت‌های مدنی در دانش‌آموزان دختر و والدین آنها است که در حال حاضر در سه مدرسه فدک، شریعت و شهیدرجایی ناحیه یک ری در حال اجرا می‌باشد.
آلاشتی افزود: همچنین طرح کشوری دختران امروز در تمامی مدارس دخترانه منطقه در حال اجرا می‌باشد که در بین مدارس منطقه ده مدرسه منتخب به ویژه بروی این طرح فعالیت می‌کنند و خروجی آنها در سطح کشوری ارائه خواهد شد.
این ده مدرسه منتخب از میان تمامی مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم و هنرستان‌ها در سطح ناحیه یک ری، شامل مدارس فدک، سیدالشهدا، حضرت‌زینب، حجاب، عترت، ام‌البنین‌۲، فروغ خدیجه، حضرت‌زهرا، حضرت‌معصومه، پروین‌اعتصامی هستند. در مقطع ابتدایی با موضوع «دختران و گذر از کرونا» با انجام عکاسی از پروژه‌های خود و در سایر مقاطع با انجام عکاسی، تولید فیلم و محتوا و پویا‌نمایی به کارشناسی امور بانوان و ‌جوانان محتواهای خود را ارسال می‌کنند.
کارشناس امور بانوان و ‌جوانان آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری تصریح کرد: مدیران مجری این طرح‌ها گزارش فعالیت‌های خود را در کانال شاد به کارشناسی امور بانوان و‌جوانان ارسال می‌کنند و پس از تایید برای کانال‌ کشوری دختران امروز ارسال می‌شود.

او عنوان کرد با اجرای این طرح‌ها در مدارس منطقه ضمن شناسایی استعداد‌ها، شاهد رشد و پرورش دانش‌آموزان دختر توانمند و علاقه‌مند در این حوزه خواهیم بود و این دانش‌آموزان از اکنون با موضوع مشارکت اجتماعی در فعالیت‌های مختلف جامعه آشنا می‌شوند.

خبرنگار: سمیه نیک فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار