خاکزاد: ویژه برنامه آموزشی سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی برگزار می‌شود

تهران (پانا) - برنامه آموزشی و فرهنگی کتابخوانی در بین بیش از 10هزار نفر از سواد آموزان تحت پوشش برنامه‌های سواد آموزی و با مطالعه کتاب سرباز وطن در مراکز یاد گیری محلی سراسر کشور اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۴۶۴۸۱
لینک کوتاه کپی شد
خاکزاد: ویژه برنامه آموزشی سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان نهضت سوادآموزی، خاکزاد معاون امور آموزشی سازمان، از برگزاری ویژه برنامه آموزشی سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی در هفته سوادآموزی خبر داد.

احمد خاکزاد گفت: یکی از ویژه برنامه های سازمان در هفته سواد آموزی؛ نکوداشت یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و با توجه به اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ترور ناجوانمردانه ایشان در دی ماه 98 ، برنامه آموزشی و فرهنگی کتابخوانی در بین بیش از 10هزار نفر از سواد آموزان تحت پوشش برنامه های سواد آموزی در مراکز یاد گیری محلی سراسر کشور اجرا می شود. به این منظور کتاب "سرباز وطن" از مجموعه کتاب های خواندنی ساده مناسبتی و اقتصادی مورد استفاده قرار می گیرد.

وی در ادامه گفت: در این برنامه آموزشی و فرهنگی ، سواد آموزان با زندگی، رشادت ها، سلوک رفتاری و عقاید سرداردل ها آشنا می شوند و این برنامه با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج فرهنگ کتاب خوانی برگزار می گردد و برآن است تا مکتب سردار شهید سلیمانی را به سواد آموزان و خانواده آنان معرفی کند.

معاون امور آموزشی سازمان افزود: پس از اجرای این طرح دست نوشته های سوادآموزان و خانواده ی آنها جمع آوری، بررسی و نسبت به انتخاب دست نوشته های برتر اقدام خواهد شد.و درپایان در هر شهرستان به 10 درصد از افرادی که بالاترین امتیاز را دریافت نمایند ، جوایزی همراه لوح یاد بود اهدا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار