سامانه بارشی جدید سه‌شنبه وارد کشور می‌شود؛ بارش برف در انتظار اغلب مناطق

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدیدی به کشور خبر داد و اعلام کرد که بارش برف و باران در اغلب نقاط کشور در پیش است.

کد مطلب: ۱۱۴۶۲۵۱
لینک کوتاه کپی شد
سامانه بارشی جدید سه‌شنبه وارد کشور می‌شود؛ بارش برف در انتظار اغلب مناطق

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، تا روز سه‌شنبه به‌دلیل پایداری جو در شهرهای صنعتی و پرجمعیت با افزایش غلظت آلاینده‌ها مواجه خواهیم بود اما از بعد ازظهر روز سه‌شنبه سامانه بارشی جدیدی وارد کشور می‌شود و در برخی نقاط شمال غرب و غرب کشور بارش باران و برف را به‌دنبال دارد.

این سامانه طی روز چهارشنبه در نیمه غربی کشور و روز پنجشنبه علاوه بر نیمه غربی در غرب خلیج فارس و به‌صورت پراکنده در برخی نقاط شمال شرق و شرق سبب بارش می‌شود. بارش در مناطق جنوبی کشور با رعد و برق همراه است.

طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری با افزایش نسبی دما در نوار شمالی کشور مواجه خواهیم بود و طی فردا دریای عمان و طی روز سه‌شنبه خلیج فارس و دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا صاف تا کمی ابری و غبار آلود با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۷ درجه سانتیگراد و طی روز سه‌شنبه نیز کمی ابری و غبار آلود به‌تدریج افزایش ابر با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار