برگزاری همایش دنیای من، دنیای کتاب، با حضور فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کاشمر

‏ کاشمر(پانا)- جلسه نقد و بررسی کتاب گوی و چوگان با حضور نویسنده این کتاب و مربیان و اعضای ‏منتخب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی به صورت مجازی و در اسکای روم برگزار ‏شد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش دنیای من، دنیای کتاب، با حضور فعال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کاشمر

مهدی اسحاقی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کاشمر در گفت و گو با پانا اظهار کرد: برنامه های فرهنگی و هنری کانون حتی در روزهای سخت کرونایی تعطیل نشده و مربیان کانون به صورت مجازی هم به تمام دانش آموزان عضو کانون این شانس را می دهند که کار های فرهنگی و هنری خود را ادامه دهند.

وی افزود: همایش دنیای من، دنیای کتاب، هر ماه یک بار انجام می شود و ما از میان دانش آموزان داوطلب تعدادی را انتخاب و کتاب را در اختیار آنان قرار داده و کسانی را که امتیاز بیشتری در یافت کنند برای شرکت در جلسه معرفی می کنیم.

اسحاقی تاکید کرد: سعی ما این است که هر بار افراد جدیدی را اعلام کنیم تا حتی الامکان فرصت برای تمام افراد علاقمند فراهم شده و بتوانند قابلیت و توان خود را نشان دهند.

در جلسه این ماه نیز جمال الدین اکرمی که در سالگرد تولدش این جلسه برگزار شده بود پس از سخنان کوتاهی پای صحبت دانش آموزان نوجوان نشست و جواب سوالات تک تکشان را داد و تمام اعضا از این فرصت به خوبی استفاده کردند و نقدهای خوبی ارائه دادند و تشکر ویژه ای از آقای اکرمی و مربیان کانون که پای صحبتشان نشسته بودند کردند.

گفتنی است «گوی و چوگان» یکی از کتاب های مجموعه ی «نیاکان ما» است که به گوشه هایی از فرهنگ و تمدن مردم ما پس از ورود اسلام به ایران پرداخته است؛ سال هایی که تمدن ایرانی دوباره جان گرفت و دوران طلایی اش آغاز شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار