پخش زنده زیارت عاشورا و جلسه مداحی نوغلامان حسینی کاشمردرشبکه شاد

کاشمر(پانا)- مراسم معنوی زیارت عاشورا و جلسه مداحی نوغلامان حسینی کانون لقمان کاشمر روزهای پنجشنبه با حضور تعداد محدودی ‏از اعضا در سالن همایش شهید شهابیان در گروه های کانون لقمان و کانال بیش از هزار نفره اخبار پانای ‏کاشمربه صورت زنده پخش می شود.

کد مطلب: ۱۱۴۵۸۷۵
لینک کوتاه کپی شد
پخش زنده زیارت عاشورا و جلسه مداحی نوغلامان حسینی کاشمردرشبکه  شاد

حامد ناصری معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر گفت: باقرائت زیارت عاشورا توسط اعضاء عزیز انجمن مداحی کانون فرهنگی تربیتی لقمان روحیه معنوی و بسیار زیبایی بر محیط کانون طنین انداز شد و دلهای همه ما که به شکل مجازی از این مجلس بهره بردیم جلا داده شد.

ناصری افزود: از این کار زیبای شما عزیزان کمال تشکر وقدردانی را دارم و ان شاء الله که با همکاری مدیران مدارس و پخش تبلیغات کانون در گروه های مجازی شاهد تداوم این حرکت زیبا و جذب تعداد بیشری از دانش آموزان باشیم.

معاون پرورشی آموزش و پرورش گفت: از زحمات مدیرکانون لقمان که محیط را فراهم کردند و هماهنگی های لازم را انجام دادند نیز تشکر ویژه دارم.

پخش مجازی مراسم زیارت عاشورا و مداحی به یاد شهیدان دانش آموز و فرهنگی پنجشنبه ها ساعت ۵ بعداز ظهردر سالن شهید شهابیان کانون لقمان کاشمربرگزار وازکانال اخبارپانا کاشمربه آدرس

https://shad.ir/kashmarpana

پخش می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار