برگزاری اختتامیه اولین دوره جشنواره فرهنگی هنری آیینه زمان

تهران (پانا) - مراسم اختتامیه اولین دوره جشنواره فرهنگی هنری آیینه زمان (زندگی به سبک روح الله) با حضور مسئولان ستادی و استانی به صورت مجازی ( ویدئو کنفرانس ) برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۴۵۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اختتامیه اولین دوره جشنواره فرهنگی هنری آیینه زمان

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل معاونت پرورشی وفرهنگی، مراسم اختتامیه اولین دوره جشنواره فرهنگی هنری آیینه زمان(زندگی به سبک روح الله) با حضور مسئولان ستادی و استانی بصورت مجازی ( ویدئو کنفرانس ) از سامانه lync و پخش زنده (لایو) در شبکه شاد (کانال معاونت پرورشی وفرهنگی )برگزار می شود. این مراسم در روز دوشنبه ۹۹/۹/۲۴ ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد.

همچنین در این نشست مجازی مدیر کل آموزش و پرورش استان، معاون پرورشی و فرهنگی استان، مسئول دفتر نشر و ترویج آثار حضرت امام خمینی(ره)استان، رییس اداره فرهنگی هنری استان حضور خواهند داشت.

لازم به ذکر است در این جلسه ارائه گزارش اجرای طرح در سال گذشته توسط دبیرخانه و سپس سخنان معاون پرورشی وفرهنگی وزارت آموزش و پرورش و معرفی و تقدیر از استان های برتر و ارائه نقطه نظرات نمایندگان استان ها در دستور کار جلسه قرار دارد.

این جشنواره با همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، اداره کل فرهنگی هنری ،اردوها و فضا های پرورشی و اداره کل آموزش و پرورش استان قم اجرا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار