کچوئیان در پیامی بیان کرد؛

زمان اعتراض به آزمون مهارت آموزان (اصلح) اعلام شد

بعد از اعلام نتایج و بررسی اعتراضات، فردی که نتوانسته نمره لازم را کسب کند می‌تواند در آزمون جبرانی اسفندماه شرکت و گواهینامه را دریافت کند

تهران (پانا) - سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان به زمان اعلام نتایج آزمون اصلح اشاره کرد و درباره جزئیات برگزاری این آزمون که روز گذشته برگزار شد، توضیحاتی داد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد
زمان اعتراض به آزمون مهارت آموزان (اصلح) اعلام شد

رضا کچوئیان در پیامی درباره آزمون مهارت آموزان ماده ۲۸ دانشگاه فرهنگیان که صبح روز گذشته برگزار شد اظهار کرد: در آزمون امسال ۱۰ هزار و ۸۵۰ نفر شرکت کردند که ۷ هزار و ۷۲۱ نفر به تمامی ۷۰ سوال، ۸ هزار و ۸۵۰ نفر به بالای ۶۰ سوال و ۱۰ هزار و ۲۲ نفر به بالای ۵۰ سوال پاسخ دادند.

وی با بیان اینکه برای کمک به مهارت آموزان شرکت کندده سناریوهای آزمون ۲ روز قبل در اختیار قرار داده شد افزود: تمام اشکالات مربوط به سوالات بررسی می‌شود؛ در این آزمون ۳ هزار و ۲۰۰ ساعت برای ۲۲ گروه درسی طراحی و تمام سوالات از طریق کد گذاری وارد سیستم lms دانشگاه شد.

کچوئیان ادامه داد: برای تمام سوالاتی که نقص از طرف ما بوده نمره را به مهارت آموز می‌دهیم همچنین بعد از ۵ تا ۶ روز آینده که زمان اعلام نتایج است بخش اعتراض فعال خواهد شد.

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان با بیا اینکه آزمون اصلح ۳ بخش دارد گفت: بخش آزمون روز گذشته ۴۵۰ نمره داشت که لازم است مهارت آموز ۶۵ نمره را کسب کند، لذا جای نگرانی نیست و انشالله ۸۰ درصد افراد در این آزمون قبول خواهند شد.

وی بیان کرد که بعد از اعلام نتایج و بررسی اعتراضات، فردی که نتوانسته نمره لازم را کسب کند می‌تواند در آزمون جبرانی اسفندماه شرکت و گواهینامه را دریافت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار