فرماندار اسلامشهر:

اهدای 224 تبلت به دانش‌آموزان کم برخوردار شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) -دانش‌آموزان اتباع شهرستان اسلامشهر از کمک سازمان ملل محروم هستند و در بعضی موارد از سرانه دانش‌آموزان منطقه برای آنها استفاده می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۴۵۵۳۹
لینک کوتاه کپی شد
اهدای 224 تبلت به دانش‌آموزان کم برخوردار شهرستان اسلامشهر

مسعود مرسلپور، فرماندار اسلامشهر در جلسه مشترک شورای آموزش و پرورش استان تهران و شهرستان اسلامشهر که با حضور معاون سیاسی، اجتماعی استاندار تهران و مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در فرمانداری اسلامشهر برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: شهرستان اسلامشهر در حوزه ساخت مدارس خیرساز با همراهی مدیران آموزش و پرورش اسلامشهر و چهاردانگه و مشارکت خیرین مدرسه‌ساز و مسئولان استانی و شهرستانی پیشرو در سطح استان تهران است و ما به طور متوسط هر دو ماه شاهد افتتاح یک واحد‌ آموزشی در شهرستان هستیم.

او در ادامه با اشاره به اینکه 104 هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در شهرستان اسلامشهر مشغول تحصیل هستند، افزود: یک هزار و 212 کلاس درس نیاز به مقاوم سازی دارند و 124 کلاس نیز باید تخریب و نوسازی شوند.

مرسلپور از حضور 6994 دانش‌آموز اتباع خارجی در اسلامشهر و چهاردانگه خبر داد و گفت: این دانش‌آموزان از کمک سازمان ملل محروم هستند و ما از سرانه دانش‌آموزان خود برای آنها استفاده می‌کنیم که در بعضی اوقات اعتراض والدین ما را هم به همراه دارد.

رئیس شورای آموزش و پرورش اسلامشهر تصریح کرد: علاوه بر فرسوده بودن ساختمان تعدادی از مدارس، برخی مدارس نیز به دلیل نبود اعتبار نیمه ساز رها شده و ما در کنار این مشکلات دارالقرآن و پژوهشسرا نداریم و با مواردی از جمله، فقدان اسناد مالکیت، قلع و قمع واحدهای آموزشی و بدهی750 میلیون تومانی آموزش و پرورش بابت سرویس ایاب و ذهاب معلمان از سال 93 مواجه هستیم.

مرسلپور در بخش دیگری از سخنان خود به کسب موفقیت‌های مختلف توسط دانش‌آموزان شهرستان در کنکور سراسری، مسابقات و المپیاد‌های علمی، هنری، فرهنگی و... اشاره کرد و افزود: 208 نفر از دانش‌آموزان شهرستان اسلامشهر در کنکور امسال موفق به کسب رتبه زیر هزار شدند.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: اهدای 224 تبلت به دانش‌آموزان کم برخوردار شهرستان اسلامشهر و منطقه چهاردانگه با مشارکت معلمان، خیرین و مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی از جمله اقدامات مهم ما در شهرستان است.

در این جلسه، حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر، مسعود پوری مدیر آموزش و پرورش چهاردانگه، مسئول شبکه بهداشت، شهردار و اعضای شورای شهر اسلامشهر ون ماینده سازمان برنامه‌ریزی استان تهران نیز در سخنانی به بیان نقطه‌نظرات ودیدگاههای خود پرداختند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار