11 خودرو با 4 ستاره کیفی مهر ماه امسال تولید شد

تهران (پانا) - بر اساس آخرین گزارش ارزیابی کیفی انجام شده در مهرماه امسال ۱۱ خودرو موفق به کسب چهار ستاره کیفی شدند.

کد مطلب: ۱۱۴۵۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
11 خودرو با 4 ستاره کیفی مهر ماه امسال تولید شد

به گزارش وزارت صنعت، معدن و تجارت، بر اساس گزارش ارزیابی و ارزشیابی خودروهای ساخت داخل که توسط اداره کل صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت منتشر شده، در مهرماه امسال در گروه خودروهای سبک و در بخش وانت و فهرست قیمتی یک، وانت نیو پیکاپ فوتون دیزلی شرکت ایران‌خودرو دیزل با دریافت سه ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهای تولیدی ساخت داخل را در این فهرست به خود اختصاص داد.

در فهرست قیمتی دو گروه خودروهای سبک و در بخش وانت نیز، وانت های کارا ۲۰۰۰ تک کابین تیپ ۳ و وانت کارا ۲۰۰۰ دو کابین تیپ ۳ از تولیدات شرکت بهمن‌موتور، خودرو سایپا ۱۵۱ شرکت بن‌رو و همچنین وانت نیسان ریچ زامیاد موفق به کسب سه ستاره کیفی شدند.

در همین گروه، وانت آریسان شرکت ایران‌خودرو دیزل با کسب دو ستاره کیفی در رده بعدی جای گرفته است.

در گروه سبک بخش سواری در فهرست قیمتی یک، خودرو تیگو ۷ تولید شده در شرکت مدیران‌خودرو سه ستاره کیفی دریافت کرده است.

همچنین در فهرست قیمتی ۲، پژو ۲۰۰۸ ایران‌خودرو/ایکاپ موفق به کسب پنج ستاره کامل کیفی شد و بالاترین کیفیت را در میان همه خودروهای سبک و سنگین در مهرماه امسال به خود اختصاص داد.

هایماS۷ اتوماتیک ایران خودرو چهار ستاره کیفی را از آن خود کرد.

JAC_S۳ و JAC_S۵ کرمان موتور در این فهرست قیمتی سه ستاره‌ای شدند و SWM G۰۱ سیف‌خودرو، تیگو ۵ و آریزو ۵ توربو از شرکت مدیران‌خودرو نیز سه ستاره کیفی به دست آوردند.

در این گروه و این کلاس قیمتی MVM X۳۳S مدیران خودرو نیز دو ستاره کسب کرد.

همچنین در کلاس قیمتی چهار، خودروهای پژو ۲۰۷ و دنا پلاس از ایران خودرو هر کدام چهار ستاره کیفی به دست آوردند.

در این فهرست قیمتی، رانا، پژو ۲۰۶SD، پژو ۲۰۶ و دنا همگی از محصولات ایران‌خودرو سه ستاره کیفی را از آن خود کردند و پژو پارس اتوماتیک ایران خودرو نیز سه ستاره‌ای شد.

در این فهرست، سمند تبریز ایران‌خودرو تبریز، پژو پارس خراسان ایران‌خودرو ، پژو پارس کرمانشاه ایران‌خودرو، پژو پارس ایران‌خودرو ، پژو پارس مازندران ایران‌خودرو و پژو پارس صنایع خودروسازی فردا همگی سه ستاره کیفی را از آن خود کردند.

همچنین پژو پارس ایران‌خودرو فارس و سورن ایران‌خودرو تبریز نیز سه ستاره کیفی کسب کردند.

پژو ۴۰۵ خراسان ایران خودرو نیز در این فهرست قیمتی، دو ستاره کیفی را از آن خود کرد.

در سطح قیمتی پنج نیز کوییکR پارس خودرو، کوییک و تیبا ۲ و تیبا ۲ پلاس شرکت سایپا، ساینا و تیبای سایپا سیتروئن نیز موفق به دریافت سه ستاره کیفی شدند.

کامیونت ایسوزو NMR۸۵ ، با کیفیت‌ترین خودروی سنگین

در بخش کامیونت، کامیونت ایسوزو NMR۸۵ بهمن دیزل موفق به کسب پنج ستاره کامل کیفی شد و بالاترین کیفیت را در میان خودروهای سنگین از آن خود کرد.

کامیونت ایسوزو NPR۷۵K و کامیونت شیلر بهمن‌دیزل چهار ستاره کیفی کسب کردند و کامیونت الوند شرکت سایپا دیزل نیز سه ستاره کیفی را از آن خود کرد.

در بخش کامیون نیز کامیون ایسوزو NPR۷۵M بهمن دیزل چهار ستاره کیفی به دست آورد.

کامیون بنز WH ایران خودرو دیزل و کامیون FAW Tiger V۸ شرکت سیبا موتور نیز سه ستاره کیفی به دست آوردند.

در بخش کشنده‌، خودروی کشنده نیو فوتون ۴Auman H شرکت ایران خودرو دیزل توانست چهار ستاره کیفی را به دست آورد و کشنده FAW J۶ سیباموتور نیز چهار ستاره‌ای شد.

در بخش مینی‌بوس نیز مینی‌بوس ایسوزو سحر شرکت بهمن دیزل چهارستاره کیفی به دست آورد و شیلر بهمن‌دیزل نیز در فهرست چهار ستاره‌ها قرار گرفت.

در بخش اتوبوس بین شهری نیز اتوبوس بین شهری درسا از تولیدات عقاب افشان چهار ستاره به دست آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار