تصمیم کرونایی جدید کمیته بین‌المللی المپیک برای المپیک توکیو

تهران (پانا) - کمیته بین‌المللی المپیک یکی دیگر از سیاست‎‌های ژاپن برای کنترل کرونا در زمان برگزاری المپیک را تایید کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۲۱۲
لینک کوتاه کپی شد
تصمیم کرونایی جدید کمیته بین‌المللی المپیک برای المپیک توکیو

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، کمیته بین المللی المپیک کاهش زمان حضور ورزشکاران در دهکده بازی‌های توکیو۲۰۲۰ را بمنظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت شرکت کنندگان تایید کرد.

توماس باخ رئیس IOC، پس از جلسه هیئت اجرایی گفته است که تصمیمات برای به حداقل رساندن تعداد افرادساکن در دهکده ورزشکاران اتخاذ شده و براین باوریم که این موضوع کاملاً ضروری است، زیرا ماباید تعدادساکنان دهکده المپیک را کاهش داده و به حداقل برسانیم تاخطر مواجهه با کرونا نیز کاهش یابد. در عین حال، تلاش‌ها بر این است تا تجربه ورزشکاران راحفظ کنیم. رویکرد ما بر این بود تا با ملاحظات مربوط به عملکرد ورزشی و همچنین حضور در افتتاحیه متعادل باشیم. توصیه شده است در مواردی که زمان سفر به ژاپن با اختلاف کمی همراه است، تعداد روزهای حضور و اقامت در دهکده المپیک قبل از مسابقه کمتر باشد. ورزشکاران حاضر در بازی‌های توکیو، پنج روز پیش از آغاز می‌توانند به دهکده بازی‌ها ورود داشته و نهایتا دو روز پس از اتمام رویدادها ملزم به ترک محل اقامت خواهند بود.انتظار می‌رود که سازگاری ورزشکاران به اختلاف زمان طی اردوهای آماده سازی قبل ازبازی در ژاپن و نه دردهکده المپیک صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار