استقبال کارگزاری‌های تامین اجتماعی از توسعه خدمات غیرحضوری

تهران (پانا) - رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارگزاری‌های رسمی سازمان تامین اجتماعی گفت برون سپاری و غیرحضوری شدن خدمات تأمین اجتماعی برای تسهیل خدمت رسانی به مردم در دستور کار این سازمان قرار گرفته است و ما از توسعه خدمات غیرحضوری استقبال می‌کنیم.

کد مطلب: ۱۱۴۵۱۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش ایسنا، علی برین اظهارکرد: کارگزاری‌های رسمی سازمان تأمین اجتماعی از ۱۴ سال پیش برای ارتقاء خدمت رسانی به مردم و کاهش ازدحام در شعب تأسیس شده‌اند و در این مدت بیش از ۵۰۰۰ نفر افراد صاحب تجربه و علاقه‌مند به خدمت رسانی به جامعه تحت پوشش تأمین اجتماعی در این مجموعه بزرگ مشغول خدمت هستند.


وی افزود: با توجه به توسعه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی و طرح ۳۰۷۰ که برای کاهش ۷۰ میلیون مراجعه حضوری به تأمین اجتماعی درحال اجرا است، شاهد کاهش مراجعات مردم به دفاتر کارگزاری‌های رسمی هستیم و ما نیز از اینکه مردم در این ایام شیوع بیماری کرونا نیاز کمتری به مراجعات حضوری داشته باشند استقبال می‌کنیم.


برین گفت: ۹۰درصد از خدمات کارگزاری‌های رسمی تأمین اجتماعی برای مردم رایگان است و درباره برخی از خدمات نیز که هزینه‌ای از مراجعه کنندگان دریافت می‌شود، این خدمات از طریق سامانه خدمات غیرحضوری در دسترس عموم مردم است اما برخی افراد به انتخاب خود ترجیح می‌دهند که با پرداخت وجه اندکی این خدمات را از کارگزاری‌ها دریافت کنند.

وی با بیان اینکه دفاتر کارگزاری تأمین اجتماعی درکنار شعب این سازمان متعهد به پاسخگویی به مردم هستند، اظهار کرد: هدف این مجموعه در نهایت خدمت به مردم است و ما در آینده نیز آماده ارائه خدمات متنوع سازمان تأمین اجتماعی به جامعه تحت پوشش این سازمان هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار