بارش برف و باران در ۱۳ استان کشور

تهران (پانا) - مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در ۱۳ استان کشور طی امروز خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
بارش برف و باران در ۱۳ استان کشور

صادق ضیاییان درباره وضع جوی کشور به پانا گفت: امروز به‌تدریج بارش در نیمه غربی کشور تضعیف می‌شود و عمده بارش‌ها در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، قزوین، البرز، تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شرق یزد و شرق هرمزگان خواهد بود و به‌تدریج سامانه بارشی از شرق کشور خارج می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: فردا در جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و شرق هرمزگان بارش پراکنده رخ خواهد داد. چهارشنبه در استان گیلان و پاره‌ای از مناطق شمال غرب بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: پنجشنبه برای نوار شمالی کشور بارش پیش‌بینی می‌شود که شدت بارش‌ها در شهر رشت و غرب مازندران خواهد بود. روز جمعه برای سواحل دریای خزر بارش پیش‌بینی می شود.

به گفته وی، دریای خزر امروز و خلیج فارس طی امروز و فردا مواج پیش‌بینی می شود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا کمی ابری در بعضی ساعات همراه با غبار محلی با بیشترین و کمترین دمای ۶ و ۱ درجه سانتیگراد خواهد بود. وضعیت جوی پایتخت پس فردا کمی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۷ و صفر درجه سانتیگراد می‌رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار