فرماندار اسلامشهر:

موفقیت درطرح شهید سلیمانی با همکاری مردم تحقق می‌پذیرد

اسلامشهر (پانا) - مهمترین هدف تشکیل قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا در رابطه باطرح شهید قاسم سلیمانی کاهش ابتلاء و فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا در شهرستان است .

کد مطلب: ۱۱۴۴۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
موفقیت درطرح شهید سلیمانی با همکاری مردم تحقق می‌پذیرد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر، در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: در حال حاضر طرح رهگیری بیماران کرونایی در بخش احمدآباد مستوفی با محوریت شبکه بهداشت و درمان و مشارکت بسیج و هلال‌احمر در حال اجراست.

او افزود: بیماریابی فعال، قرنطینه و رهگیری هوشمند، آموزش، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی، حفاظت از گروه‌های آسیب‌پذیر شامل سالمندان و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای از جمله راهبردهای مهم قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا است و این طرح پس از رفع نواقص علاوه بر بخش احمدآباد مستوفی در چهادانگه و اسلامشهر نیز اجرا خواهد شد.

مرسلپور با بیان اینکه متأسفانه برخی افراد مبتلا به ویروس کرونا بنا به دلایل مختلف قرنطینه را رعایت نکرده و در محل کار و سطح جامعه حضور دارند، بیان کرد: این تکلیف را می‌پذیرم که هر فرد مبتلا به ویروس کرونا را پس از سلامتی به محل اشتغال خود برگردانم.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر گفت: کلیه نیروهای مرتبط با اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی پس از کسب آموزش‌های لازم، در زمان مراجعه به منازل کارت شناسایی ویژه و معتبر به همراه خواهند داشت.

او ادامه داد: نیروی انتظامی با هماهنگی و همکاری شبکه بهداشت، سپاه نواحی اسلامشهر و چهاردانگه وهلال احمر جهت جلوگیری از سوء استفاه افراد فرصت‌طلب نظارت لازم را اعمال خواهند کرد.

رئیس ستادکرونای شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: کلیه ادارات، دستگاه‌ها، نهادهای شهرستان موظف به اعمال نظارت در حوزه سازمانی و برون سازمانی اعم ازاداری و بخش‌های تحت پوشش خود در خصوص رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های مربوطه هستند و در صورت قصور و کوتاهی بالاترین مقام مسئول پاسخگو خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار