ابراهیم اسدی: به پنجمین قهرمانی لیگ و قهرمانی آسیا امیدوارم

تهران (پانا) - زننده گل قهرمانی پرسپولیس در اولین دوره لیگ برتر ایران برای موفقیت تیمش در لیگ قهرمانان ابراز امیدوار کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۴۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
ابراهیم اسدی: به پنجمین قهرمانی لیگ و قهرمانی آسیا امیدوارم

ابراهیم اسدی در گفت و‌ گو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، گفت: پرسپولیس روند رو به رشد دارد و خود را به بالای جدول نزدیک کرد که خیلی خوب است. از طرفی باخت و گل خورده نداشتیم. همه این ویژگی ها با توجه به شرایط سخت برای فینال لیگ قهرمانان آسیا مهم است.

وی ادامه داد: استحکام دفاعی و انسجام خط میانی پرسپولیس کاملا مشخص و برگ برنده پرسپولیس است.

پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه هافبک‌های جنگنده و دونده‌ای داریم و‌خط حمله خوبی هم خواهیم داشت، تاکید کرد: این اتفاق با تجربه بیشتر به دست می‌آید و بازیکنان با تجربه و اعتماد به نفس بیشتر، قابلیت خودشان را نشان خواهند داد. بازیکنان باید به دنبال کاریزمای خاص خودشان باشند. می‌بینم که یحیی هم این بستر را برای همه بازیکنان و به ویژه جوان‌ها فراهم می‌کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره شرایط تیم برای لیگ قهرمانان آسیا اضافه کرد: پرسپولیس باید حواسش به لیگ برتر باشد. از طرفی حریف پرسپولیس این امکان را دارد که با بهترین تیم های قاره بازی کند و خودش را در اوج امادگی ذهنی و فنی نگه دارد ولی پرسپولیس باید تلاش کند خودش را برای آن روز به نقطه اوج برساند. البته روی دیگر سکه این است که فشار و استرس بازی با رقبای سخت تر، باعث خستگی بیشتر می‌شود و این هم می‌تواند امتیازی برای پرسپولیس باشد. به طور کلی من با خوشبینی منتظر آن روز هستم. برای من غیر از این که پیشکسوت و هوادار پرسپولیس هستم به عنوان یک ایرانی باعث افتخار است که این جام به ایران بیاید.

وی تاکید کرد: من با روندی که در مجموعه باشگاه و تیم پرسپولیس می‌بینم، بسیار امیدوارم پنجمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس در لیگ را همراه با قهرمانی آسیا ببینم.

اسدی درباره عملکرد پرسپولیس در لیگ برتر به ویژه دربازی با شهرخودرو، خاطر نشان کرد: پرسپولیس مزد برتری خودش را گرفت. یک بازی تاکتیکی ارایه شد. من طرفدار بارسلونا هم هستم. یادم می‌آید یکی از اصولی که گواردیولا روی آن تاکید زیادی داشت، این بود که در هر منطقه‌ای توپ را از دست دادند باید پرس را از همان‌جا برای پس گرفتن توپ انجام بدهند. در بازی با شهرخودرو دیدم پرسپولیس هم در حال انجام همین کار است. به محض از دست رفتن توپ، دو سه بازیکن از همان منطقه برای گرفتن توپ اقدام می‌کنند. اجرای همین مساله کار آسانی نیست. برنامه و تاکتیک می‌خواهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار