پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به مناسبت روز جهانی معلولان

زنجان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به مناسبت روز جهانی معلولان پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۳۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به مناسبت روز جهانی معلولان

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به مناسبت روز جهانی معلولان پیامی به شرح زیر صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

(خدمت به معلولین ، خدمت به نبی اکرم است ) امام خمینی (ره)

روز جهانی معلولان در حقیقت روز تکریم و تجلیل از کسانی است که با وجود برخی مشکلات جسمی، با توکل به عنایات حضرت حق، تکیه بر اراده محکم و خودباوری سرافرازانه در عرصه‌های گوناگون اجتماع ایفای نقش می‌کنند.

روز جهانی معلولین روز پاس داشت ارزش هاست. روز به اثبات رساندن خواستن ، توانستن است. روز نشان دادن ما می توانیم است این روز متعلق به انسانهایی با باور قوی و امیدوار است که با عزمی مثال زدنی و وصف ناپذیر دوشادوش همه آحاد جامعه در جهت توسعه و آبادانی استان گام بر می دارند و از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

روز جهانی معلولان فرصتی مغتنم برای ظهور و بروز شایستگی های افرادی است که هم در عمل و هم در اندیشه ثابت کردند معلولیت محدودیت نیست و با وجود برخی نقص عضو ها، اما با برخورداری از اراده راسخ و پولادین می توان به قله های افتخار و امید رسید.

روز جهانی امسال با دو رویکرد، همه ناتوانی ها قابل مشاهده نیستند و بازگشت به جهانی بهتر بعد از شیوع کویید 19، برای تحقق عدالت اجتماعی با درنظر گرفتن همه ویژگی های جامعه بزرگ معلولین معین شده است، بنابراین مسئولان و متولیان این جامعه شایسته، موظفند با جدیت مطالبات و نیازمندیهای آنان را دنبال کنند تا با همت همگانی بستری مطمئن و آینده‌ای روشن برای این عزیزان فراهم آید. برای تک تک این عزیزان و دست اندر کاران خدمت رسانی به این جامعه پر افتخار آرزوی توفیق، عزت و سربلندی دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار