آیا محدودیت حضور کارمندان از روز شنبه ادامه دارد

تهران از روز شنبه در وضعیت نارنجی است

تهران (پانا) - فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با تاکید بر شرایط ناپایدار و شکننده استان تهران در خصوص بیماری کرونا گفت تهران از روز شنبه در وضعیت نارنجی است اما برخی محدودیت ها همچون جلوگیری از برگزاری مراسم آئینی و محدودیت حضور کارمندان در ادارات و همچنین منع تردد شبانه ادامه خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۱۴۳۵۱۹
لینک کوتاه کپی شد
آیا محدودیت حضور کارمندان از روز شنبه ادامه دارد

علیرضا زالی در حاشیه جلسه ستاد فرماندهی عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران اظهار کرد: تقلیل آمار در استان تهران مربوط به اعمال محدودیت های طرح هوشمند مدیریت کرونا نیست. آثار محدودیت‌های اعمال شده در ریتم شهری قابل مشاهده است. به شکلی که تا حدود ۳۰ درصد تراکم در شهر کاهش پیدا کرده و ۳۰ درصد نیز شاهد کاهش تراکم در حمل و نقل عمومی هستیم.

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در تهران با بیان اینکه ۱۴۵ هزار بازدید توسط تیم های تلفیقی در حوزه نظارت انجام شده است، گفت: در پی آن مشخص شد بیش از ۹۰ درصد اصناف همکاری مناسبی را در اعمال محدودیت ها داشته اند.

به گفته زالی، ۳۳ هزار خودرو ممنوعیت ورود به تهران برای آنها اعمال شده و ۲۵ هزار خودرو نیز اعمال محدودیت تردد شبانه برای آنها انجام شده است.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در تهران با تاکید بر اینکه شرایط استان تهران ناپایدار و شکننده است، گفت: وزارت بهداشت با رصد شاخص ها وضعیت هر یک از شهرهای کشور را اعلام خواهد کرد. منتظر اعلام وضعیت تهران نیز هستیم و قطعا از این پس در پایان هر هفته با بررسی وضعیت شهر برای اعمال محدودیت های متناسب با وضعیت شهر، اقدام خواهیم کرد؛ اما حتی در صورت قرارگیری تهران در وضعیت نارنجی بخشی از محدودیت ها ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار