در گفت‌وگو با پانا

پایان رافت: دیدار با شهر خودرو نشان داد پرسپولیس به زودی مثل گذشته می‌شود

پرسپولیس نیاز به مهاجم شش دانگ دارد / این تیم با همه سختی‌ها می‌تواند در فینال آسیا نتیجه بگیرد

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است نمایش این تیم در دیدار با شهر خودرو نشان داد که پرسپولیس به زودی به وضعیت خوب گذشته بازخواهد گشت

کد مطلب: ۱۱۴۳۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
پایان رافت: دیدار با شهر خودرو نشان داد پرسپولیس به زودی مثل گذشته می‌شود

پایان رافت در گفت‌وگو با پانا درباره عملکرد پرسپولیس مقابل شهر خودرو گفت: « خدا را شکر پرسپولیس توانست با یک برد پرگل روحیه خود را بالا ببرد، در این مدت از پرسپولیس انتظارات زیاد بود اما نتوانسته بود مثل همیشه بازی کند، ولی در این دیدار منسجم‌تر بازی کرد و همه ما امیدوار شدیم. البته به نظرم تیم می‌توانست زودتر به گل برسد، در همان صحنه‌ای که رمضانی روی اشتباه حریف موقعیت به دست آورد می‌توانست زودتر به گل برسد اما این اتفاق رخ نداد تا اینکه سید جلال کار را تمام کرد. من فکر می‌کنم کم‌کم پرسپولیس در حال پیدا کردن خودش است و به زودی این تیم مانند گذشته می‌شود. »

وی ادامه داد: « البته هنوز هم معتقدم پرسپولیس نیاز به یک مهاجم شش دانگ دارد و در صورتی که این مهاجم را داشته باشد کار راحت‌تر خواهد شد، اما نبود یک مهاجم می‌تواند دیگر بازیکنان را به اشتباه بیندازد. در بازی با شهر خودرو بازیکنان خیلی خوب هم دیگر را پیدا می‌کردند از طرفی یحیی گل محمدی هم به خوبی تعویض کرد و کاملاً بر بازی مسلط بودند اما باید این موضوع را هم در نظر بگیریم که شهر خودرو نسبت به گذشته خیلی افت کرده و دیگر آن تیم سابق نیست که باید رحمتی این موضوع را ریشه‌یابی کند. بنابراین اگر پرسپولیس در این دیدار خیلی خوب نتیجه گرفت، این نکته را نباید فراموش کنیم که شهر خودرو هم مثل گذشته نیست و افت کرده است. اما با این حال اعتقاد دارم پرسپولیس منسجم‌تر از گذشته بازی کرد و در صورتی که این روند ادامه پیدا کند کار راحت‌تر خواهد بود. »

پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که ارزیابی‌اش از عملکرد آرمان رمضانی به چه صورت است و برخی معتقدند خرید او اشتباه بود، اظهار کرد: « رمضانی خیلی شتاب‌زده کار می‌کند و دلیلش هم فکر می‌کنم به این خاطر است که دوست دارد خیلی زود در تیم خودش را جا بیندازد اما این کار نیاز به زمان دارد و از طرفی کادر فنی هم باید از نظر روحی و روانی روی او کار کنند. او نباید موقعیت‌های گل خود را از دست بدهد و این موضوع جای کار دارد. »

رافت در مورد عملکرد پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: « اسم فینال مشخص است که پرسپولیس چه رقابت سختی پیش‌رو دارد و از طرفی حریف تیم پرسپولیس یکی از تیم‌های شرق آسیا خواهد بود که قطعاً کار به مراتب در برابر آنها سخت‌تر خواهد شد. از طرفی پرسپولیس برخی بازیکنان را هم در اختیار ندارد و این موضوع می‌تواند در روند کار خلل ایجاد کند، اما من اعتقاد دارم با همه دشواری‌ها و سختی‌های که پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا دارد می‌تواند نتیجه خوبی کسب کند. »

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار