ناراحتی خواننده سرشناس ترکیه ای پس از اعلام حضورش در یک سریال ایرانی

تهران (پانا) - پس از آنکه اعلام شدماهسون در یک سریال نمایش خانگی حضور خواهد داشت ، این خواننده سرشناس ترکیه ای به این اتفاق واکنش نشان داد و گفت ،اگر به توافق برسد در این مجموعه به ایفای نقش می پردازد.

کد مطلب: ۱۱۴۲۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
ناراحتی خواننده سرشناس ترکیه ای پس از اعلام حضورش در یک سریال ایرانی

اوایل امسال بود که ‎ماهسون خواننده سرشناس ترکیه در پیامی با مردم ‎ایران همدردی کرد. روز گذشته خبر رسمی «همکاری ماهسون در سریال پدرخوانده» به تهیه کنندگی ‎مرتضی_شایسته منتشر شد.
رحیم طوفان کارگردانی این سریال را برعهده دارد و این سریال قرار است در دو فصل برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید شود که هر فصل اش ۱۸ قسمت خواهد بود.

این خواننده امروز نسبت به این خبر واکنش نشان داد و در نخستین اظهار نظر رسمی خود اظهار کرد: فقط یک سناریو به دست من رسیده و تنها یک پیشنهاد است. اگر دوستش داشته باشم و درباره شرایط به توافق برسیم در این سریال بازی خواهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: البته که رسانه ای کردن آن از سوی طرف ایرانی یک رفتار غیرحرفه ای بود.

پیش تر مشابه این خبر درباره حضور ‎الیاس_یالتینتاش نیز منتشر شد ولی هرگز اتفاق نیفتاد.

گفته می شود، این سریال شبکه نمایش خانگی که به تهیه کنندگی مرتضی شایسته و کارگردانی رحیم طوفان تولید می شود براساس فیلمنامه ای از مجید برزگر و لیلا نیک ذات خواهد بود.

این سریال ملودرامی اجتماعی است که داستانش از ابتدای انقلاب آغاز شده و تا زمان حال ادامه خواهد داشت و در آن بازیگران ترک با هنرمندان ایرانی همراه می شوند.

یادآور می شود، «ماهسون قرمزی‌گل» خواننده، بازیگر و کارگردان کرد تبار ترکیه از جمله افرادی است که با او برای بازی در این مجموعه نمایشی رایزنی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار