به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان انجام می‌شود:

طرح دوشنبه‌های قرآنی در بستر فضای مجازی از این هفته

تهران (پانا) - طرح دوشنبه‌های قرآنی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و اسناد بالادستی و با هدف توسعه فرهنگ قرآن و عترت و انس و الفت هرچه بیشتر دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان با مفاهیم نورانی کلام وحی از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۴۲۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
طرح دوشنبه‌های قرآنی در بستر فضای مجازی از این هفته

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، امسال این طرح بصورت غیر متمرکز و با همراهی و مساعدت استان های سراسر کشور برگزار خواهد شد و طبق طراحی صورت گرفته، دوشنبه هر هفته دو استان بصورت مشترک و با استفاده از ظرفیت کانون های قرآن و عترت دانشجویی میزبان و متولی انجام برنامه در فضای مجازی برای دانشجو معلمان، اساتید و علاقمندان در سراسر کشور خواهند بود.

سبک زندگی قرآنی، کرسی های تلاوت، نشست های علمی در حوزه قرآن و عترت، معرفی چهره ها و نخبگان قرآنی، برگزاری محافل قرآنی، تجلیل از فعالیت های فاخر و هنرهای قرآنی از جمله برنامه هایی است که در این طرح پیش بینی شده است و استان های میزبان هر هفته با اطلاع رسانی در فضای مجازی راه های حضور و مشارکت همه دانشجو معلمان علاقمند در سراسر کشور را معرفی خواهند نمود.

این طرح از دوشنبه ۱۰ آذر به میزبانی استان های خراسان رضوی و جنوبی آغاز خواهد شد و برابر جدول زمانبندی تا پایان سال همه استان ها از این طرح میزبانی خواهند کرد.

امیدواریم باتوجه به شرایط موجود در سال تحصیلی جاری با همکاری همه دست اندرکاران بویژه کارشناسان محترم فرهنگی استان ها و حضور فعال دانشجو معلمان عزیز شاهد ارائه ایده ها و برنامه های خلاقانه، متفاوت و جذابی در عرصه فعالیت های قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان باشیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار