بیانیه بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان در پی حادثه ترور محسن فخری زاده

تهران (پانا) - بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان در پی حادثه ترور ناجوانمردانه دانشمند شهید دکتر محسن فخری‌زاده بیانیه دادند.

کد مطلب: ۱۱۴۲۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان در پی حادثه ترور محسن فخری زاده

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، متن بیانیه بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان در پی حادثه ترور ناجوانمردانه دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم و بسم رب الشهدا والصدیقین

با شهادت دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده عزیز،

بار دیگر جهانیان یک حرکت تروریستی و ناجوانمردانه ، کوردلانه و نابخردانه دیگر، با محوریت استکبار جهانی و صهیونیست خبیث را به چشم دیدند.

در این حادثه تروریستی، یکی از خادمان علمی و فناوری و دانشمندان خبره نظام مقدس جمهوری اسلامی، توسط ایادی استکبار جهانی، در خون خود غلتید و همچون سایر یاران شهیدش به لقا الله پیوست .

بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان، ضمن محکومیت شدید این گونه حرکت های بزدلانه که ناشی از ترس دشمنان ایران اسلامی از حرکت تعالی بخش و تمدن ساز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صورت پذیرفت، شهادت و آسمانی شدن دانشمند جهادگر و پاسدار اسلام، "دکتر محسن فخری زاده" را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف، نائب برحق ایشان مقام معظم رهبری و خانواده معزز این شهید سرافراز و ملت قهرمان ایران وعموم ازادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می نماید.

بدیهی است سیاست ورزان و مجریان داخلی و در رأس آن دولت و دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران باید بعد از کنش ها و واکنش های فراوانی که تا کنون در فضای بین المللی مشاهده شده است، باید حرکت مبتنی بر الفبای غیرت را سرلوحه گفتار و رفتار داخلی و خارجی ساخته و دشمن زبون را آن چنان که ایرانی مسلمان و انقلابی و با شرف باید بشناسد، بشناسند و عمل متناسب با عزت، حکمت و مصلحت و در شأن نظام انقلابی داشته باشند.

دشمنان این نظام مقدس، بویژه آن هایی که ضعف و زبونی برخی عناصر داخلی را فرصتی برای گسترش گستاخی و رذالت خود می بینند، بدانند که بر اساس وعده های الهی و با رهبری داهیانه حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی، پیروزی نهایی از آن جبهه حق و ایران اسلامی است و شکست و عاقبتی تلخ در انتظار آنان است.

مردان میدان مبارزه و جهاد علیه ظلم و کفر و جهل، با تمام وجود آماده باشند.

ما اساتید بسیجی دانشگاه فرهنگیان در سراسر کشور نیز گوش به فرمان مقتدای مقتدر خویش، فرمانده معزز کل قوا آماده جانفشانی و جهاد در راه اعتلای کلمه حق و پیمودن مسیر تمدن سازی نوین اسلامی هستیم. (و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون)

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار