مدیر سازمان دانش اموزی استان گلستان :

برگزاری مانور سراسری زلزله هشتم آذر ماه در بستر شبکه شاد

گرگان (پانا)- مدیر سازمان دانش اموزی استان از برگزاری بیست و دومین مانور سراسری زلزله و ایمنی ویژه دانش اموزان و خانواده ها در تاریخ 8 آذر ماه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۲۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مانور سراسری زلزله هشتم آذر ماه در بستر شبکه شاد

مریم سلطانی در گفت و گو با پانا با بیان اینکه مانور سراسری زلزله و ایمنی مدارس همه ساله در هشت آذر برگزار می شود گفت: زنگ مانور زلزله همزمان در سراسر استان نواخته شد و اجرای مانور توسط دانش آموزان و خانواده ها و مربیان بدلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس و برگزاری کلاس های آموزشی به صورت مجازی در منازل و در بستر شبکه شاد انجام شد.
او ادامه داد : از آنجا که با وجود تعطیلی مدارس، آموزش و مهارت تعطیل نیست، تغییراتی در نحوه برگزاری مانور زلزله سال جاری پیش بینی شده است، تا دانش آموزان همراه با خانواده بتوانند آموزش های لازم در خصوص ایمنی در برابر زلزله را کسب کنند و این اموزش ها از قبل در بستر شبکه شاد بارگزاری شده و توسط مربیان اموزش های لازم در اختیار دانش اموزان قرار گرفت.
وی هدف از برگزاری این مانور را کاهش تلفات و خسارات ناشی از زلزله، ارتقای فرهنگ ایمنی و مقاوم سازی، ایجاد آمادگی برای انجام واکنش های سریع و صحیح در مقابل زلزله، ایجاد ارتقای مهارت های فردی و جمعی دانش آموزان عنوان کرد و افزود: برگزاری مانورها و آموزش های لازم و به موقع سبب می شود تا افراد در برابر حوادث آمادگی های کامل داشته باشند.
سلطانی در پایان ادامه داد : با فراخوان سازمان دانش آموزی استان ، آثار تولید شده دانش آموزان و مربیان با موضوع زلزله و ایمنی در منازل، تولید محتوای آموزشی در قالب فیلم، موشن گرافی ، اینفو گرافی اسلاید، پوستر و نقاشی به دبیر خانه ارسال شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار