رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

طی ۲۴ ساعت گذشته ۷ نفر بر اثر کرونا در کهگیلویه و بویراحمد جان باختند

یاسوج پانا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مرگ ۷ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۴۲۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد

پرویز یزدان‌پناه در جمع خبرنگاران گفت: ۶ نفر از این فوتی ها در شهرستان بویراحمد و یک نفر در شهرستان چرام بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: با این تعداد شمار جانباختگان کروناویروس در استان کهگیلویه و بویراحمد به ۳۰۶ نفر رسید.

او اظهار کرد: هم اکنون ۴۱۸ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۵۱ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۳۰ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

یزدان‌پناه خاطرنشان کرد: امروز ۴۷۰ نمونه از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج دریافت شد که ۵۹ درصد نمونه‌ها مثبت بوده و بیشترین موارد مربوط به شهرستان‌های کهگیلویه با ۳۶ درصد، بویراحمد با ۲۶ درصد، گچساران با ۲۰ درصد، دنا با ۶ درصد و چرام با ۵ درصد است.
او تصریح کرد: کرونا یک بیماری ویروسی است که هر چه جلوتر می‌رویم، علائم جدیدی از آن شناسایی می‌شود و اگر مداخله جدی انجام نشود، مشکلات عدیده‌ای را پدید خواهد آورد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: تا زمانی که واکسن قطعی و اثربخشی برای بیماری تولید نشود، راه‌های موجود شامل رعایت نکات بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری، عدم حضور در تجمعات و عدم خروج از خانه بجز در موارد ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار