مدیر شبکه بهداشت و درمان کاشمر:

همکاری شبکه بهداشت و درمان با بسیج، بهترین تصمیم در این دوران کرونایی است

کاشمر(پانا)-مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت همکاری شبکه بهداشت و درمان با بسیج بهترین تصمیم در این دوران کرونایی است.

کد مطلب: ۱۱۴۱۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
همکاری شبکه بهداشت و درمان با بسیج، بهترین تصمیم در این دوران کرونایی است

محمد جواد یزدانی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر در گفت و گو با پانا گفت: با توجه به اینکه یک هفته از محدودیت های کرونایی می گذرد، ما این را به چهار حوزه تقسیم کردیم که یکی از آنها اصناف بود که همکاری بسیار زیادی با ما داشتند. همچنین ترددها هم در سطح شهر از گذشته کمتر شده است.
وی ادامه داد: مهم ترین بخش در این دوران کرونایی همکاری ما با بسیج است که آن به تازگی آغاز شده و می توان گفت که این قدم بهتر است از تمام محدودیت هایی که در سطح شهر اجرا کردیم.
یزدانی افزود: گره اصلی در شیوع ویروس کرونا وجود بیماران مبتلا و گردش آنها در سطح شهر است. ما با بسیج کاری را آغاز کردیم که به امید خدا بتوانیم مبتلایان را شناسایی کرده و آنها را به مدت ۱۴ روز در خانه قرنطینه کنیم که اگر بتوانیم این طرح را اجرا کنیم قطعا کاهش چشمگیر مبتلایان کرونا خواهیم داشت و با بررسی های انجام شده طی یک ماه کاهش ۳۰ درصد در بستری ها داشته باشیم و صرف ۳ ماه ۵۰ درصد کاهش داشته باشیم.

یزدانی تاکید کرد: اگر بتوانیم جمعیت بستری شده در بیمارستان ها به ۵۰ درصد برسانیم خدمات رسانی بهتر انجام می شود، در غیر این صورت به مشکلات جدی برخورد خواهیم کرد.

وی گفت: بهترین تصمیم در این هفته همکاری بین بهداشت و درمان و بسیج است که صمیمانه از ناحیه مقاومت بسیج فرمانداری و مجموعه کادر سپاه متشکرم که همکاری بسیار خوبی با ما داشتند.

یزدانی ادامه داد: شهر کاشمر در استان خراسان رضوی یک شهر الگو در رابطه با مبارزه با کرونا معرفی شده است و امیدواریم این همکاری ها در آینده نیز ادامه دار باشد.

وی خطاب به مردم گفت: حتما خانواده فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و به خاطر کار های غیر ضروری از خانه خارج نشوند به خصوص افرادی که بیمارانی که فشار خون، دیابت، پیوند کلیه و آنالیزی ها به هیچ عنوان از خانه خارج نشوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار