به همت آموزش و پرورش منطقه۱۷ و بسیج حبیب بن مظاهر۱۵ فقره جهیزیه و ۲۵۰فقره سبد کالا تهیه شد

تهران(پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۷، به نمایندگی از آموزش و پرورش منطقه، در حوزه مقاومت بسیج ۲۶۱ صاحب الزمان (عج) حضور یافت و از مراحل تهیه و اهدای ۱۵ فقره جهیزیه به خانواده‌های کم برخوردار بازدید کرد. این کمک ها به همراه ۲۵۰ سبد کالا به همت ناحیه مقاومت بسیج حبیب بن مظاهر تهیه شده و با همکاری مدیریت آموزش و پرورش منطقه تحویل خانواده ها شد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۸۰۷
لینک کوتاه کپی شد
به همت آموزش و پرورش منطقه۱۷ و بسیج حبیب بن مظاهر۱۵ فقره جهیزیه و  ۲۵۰فقره سبد کالا تهیه شد

طاهره پورمحمود، در این بازدید ضمن تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ گفت: ۵ آذر، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، روز تدبیر و دور اندیشی بزرگ حضرت امام خمینی (ره ) است که با دوراندیشی خود دستور تشکیل بسیج را در اولین ایام پس از پیروزی انقلاب اسلامی صادر فرمودند و این تشکل بسیار مهم و حیاتی را برای آیندگان به ارمغان گذاشتند. البته بهتر است بگویم شکل گیری بسیج با رهبری حضرت امام خمینی (ره) در سال‌های قبل از انقلاب عملاً اتفاق افتاده بود آن همدلی و همراهی توام شجاعت و از خودگذشتگی مردم که سبب به ثمر نشستن معجزه‌آسای تلاش‌های مردمی در قبل از انقلاب شد و منجر به پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن ۵۷ گشت؛ همان اندیشه و تفکر بسیجی بود. که در ۵ آذر ۵۸ رسما دستور تشکیل آن صادر شد و این تفکر عظیم و نیروی قدرتمند الهی بعد از پیروزی انقلاب نیز در هشت سال دفاع مقدس در ستیز با استکبار جهانی که به نیابت از آنها صدام ملعون به مرزهای کشور عزیزمان متعرش شد، پیروز شد و بسیجیان امام شهدا، با افتخار پرچم کشور عزیزمان را بر فراز بلندترین قله های عشق و ایمان به اهتزاز درآوردند.
پورمحمود در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «بسیاری از پیشرفت‌های کشور مرهون تفکر بسیجی است»، گفت: در بیش از ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی حضور بسیج در عرصه‌های مختلف سبب سربلندی و سرافرازی مردم کشور در عرصه های بین المللی شده است و این مهم را مدیون اندیشه والای حضرت امام خمینی(ره) هستیم و حال وظیفه داریم که در راستای ترویج و نهادینه کردن اندیشه والای بسیجی در بین دانش آموزان عزیز و آینده‌سازان کشورمان نهایت تلاش خود را به کار ببندیم و ما نیز این افتخار را داریم که در آموزش و پرورش همگام و همراه با بسیج دانش آموزی در شکل‌گیری و توسعه این حرکت عظیم مردمی و سازماندهی بسیج دانش‌آموزی در تلاش هستیم.
وی سپس گفت: در حال حاضر در شرایط سخت شیوع ویروس منحوس کرونا بسیج در ماموریت های جدید خود در راستای مبارزه با این شیوع این بیماری در صحنه‌های مختلف وارد عمل شده و حرکت جدی و گسترده آنها در جمع آوری کمک‌های مومنانه فرهنگیان و دانش آموزان و رساندن آن به ولی نعمتان انقلاب اسلامی قابل تقدیر است و در راستای لبیک گویی به منویات مقام معظم رهبری انجام می شود.از جمله اقدامات انجام یافته، کمک رسانی به دانش آموزان بی بضاعت برای تهیه لوازم تحصیلی بویژه لوازم مورد نیاز آموزش‌های مجازی ،ضدعفونی کردن مدارس و کمک های نقدی و غیر نقدی به خانواده‌های نیازمند در چندین مرحله را نام برد. و امروز نیز همزمان با سالروز تشکیل بسیج شاهد حرکت خداپسندانه و مومنانه این عزیزان هستیم و همچنان افتخار مان این است که خود نیز بسیجی هستیم.
پورمحمود در پایان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: بسیج در طول دوره های مختلف نشان داده است که مختص زمان، مکان و قشر خاصی نبوده و مهمتر از اینکه یک تشکل است یک اندیشه و تفکر است که فراتر از مرزهای جغرافیایی سبب به ذلت کشاندن استکبار جهانی در همه عرصه ها شده است.
معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه، با حضور در این مراسم معنوی از اقدام ارزشمند سرهنگ دوم پاسدار حسین کریمی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حبیب بن مظاهر و سرهنگ حسن تسلیمی، فرمانده سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شهید محمدحسین فهمیده و سایر همکاران پرتلاششان قدردانی و برای زوج های جوان مورد نظر آرزوی خوشبختی و عاقبت بخیری کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار