داستان‌ «جست‌وجو در مدرسه» از سوی کانون بازنشر شد

تهران (پانا) - «جست‌وجو در مدرسه» عنوان اثری از ژان فیلیپ آرو وینیود است که با ترجمه‌ی نیلوفر اکبری برای سومین بار از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازنشر شده است.

کد مطلب: ۱۱۴۱۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
داستان‌ «جست‌وجو در مدرسه» از سوی کانون بازنشر شد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورشی ، «جست‌وجو در مدرسه» در قالب مجموعه‌ای به نام «داستان‌های جست‌وجو در مدرسه» منتشر شده ‌است.
آرو وینیود نویسنده‌ فرانسوی در این اثر روایت رمی فارامون را از زندگی در خوابگاه مدرسه بیان می‌کند. رمی که ۱۳ سال دارد با همکلاسی‌هایش ماجراهایی طنز را خلق می‌کنند که از زبان خود او یا دوستانش نقل می‌شود.
در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: در مدرسه چه اتفاقی افتاده است؟ چه کسی شب‌ها در راهروهای خالی مدرسه رفت و آمد می‌کند؟ زیرزمین‌های مدرسه که تا به حال هیچ شاگردی به آن‌جا نرفته است، چه رازی را در خود مخفی کرده‌اند؟ چه کسی کلاس علوم را به هم ریخته است و به آقای کورنو مسئول آزمایشگاه حمله کرده است؟ آقای مدیر بین شاگردان خوابگاهی دنبال مقصر می‌گردد... برای رمی، پ.پ کول‌ور و ماتیلد فقط یک راه وجود دارد: خودشان حقیقت را کشف کنند.
کتاب «جست‌وجو در مدرسه» مناسب مخاطبان بالای ۱۵ سال (نوجوان) است و از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با رعایت قانون کپی‌رایت از انتشارات Gallimard Jeunesse کشور فرانسه خریداری شده است.
سرژ بلوش به عنوان تصویرگر این اثر نیز تصاویری خطی و طنز را به مخاطبان ارایه کرده است.
کتاب ۱۰۸ صفحه‌ای «جست‌وجو در مدرسه» اولین بار در سال ۱۳۹۵ منتشر شد. اکنون در سومین نوبت چاپ با شمارگان ۲هزار و ۵۰۰ نسخه به چاپ رسیده است تا شمارگان آن در مجموع به ۹هزار نسخه برسد.
این کتاب به قیمت ۱۵هزار تومان از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور، فروشگاه اینترنتی محصولات کانون به نشانی shop.kpf.ir و فروشگاه‌های محصولات فرهنگی قابل خریداری ‌است.
یادآوری می‌شود «از مجموعه داستان‌های جست‌وجو در مدرسه» کتاب «معلم ناپدید شده» نیز از سوی انتشارات کانون به چاپ رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار