تفکر بسیج، ارتباط ناگسستنی میان اجزای نظام اسلامی را رقم می زند

کلات(پانا)-در سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به دستور رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره)، آیین نواختن زنگ بسیج مستضعفان با حضور مسئولین شهرستان کلات در محل آموزشگاه شهید دکتر باهنر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
تفکر بسیج، ارتباط ناگسستنی میان اجزای نظام اسلامی را رقم می زند

رمضان پروانه مدیر دستگاه تعلیم و تربیت کلات در این جلسه ضمن تبریک هفته بسیج و ولادت با سعادت امام حسن عسکری(ع) تشریح کرد: هفته بسیج، بزرگ داشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است.تفکر بسیج؛ روحی در کالبد نظام
در هر مجموعه منظم و هدفمند است و هماهنگی و هم گرایی میان آنان موجب تحقق خواسته های مجموعه می شود.

وی افزود: فراگیر شدن تفکر بسیجی که همان اخلاص، ایمان به هدف، بالندگی و رشدآفرینی است، در ذهن همه افراد جامعه، حرکتی هم سو را به دنبال دارد، فعالیت های اقتصادی، پیشرفت های نظامی، دستاوردهای علمی و...، هر کدام بخشی از بدنه جامعه را ترمیم می کند، ولی روح حاکم بر تمام بخش ها،تفکر بسیجی است و دلیل مخالفت دشمنان با این نظام همین دستاوردها و پیشرفت های نظام مقدس است.

پروانه گفت: تفکر بسیج، ارتباط ناگسستنی میان اجزای نظام اسلامی را رقم می زند؛ چرا که یک پارچگی اعضای گوناگون جامعه، ناشی از یگانگی افکار آنهاست.یکی از حیاتی ترین وظایف بسیج، حفظ امنیت کشور است. وحدت در بسیج، وحدتی همه جانبه است وحدت عقیده و عمل اهداف والای بسیج، تنها با حضور جسمانی در صحنه محقق نمی شود. هر حضور موفقی، وحدت عقیده و عمل را می طلبد.

مدیر آموزش و پرورش کلات در پایان گفت:خوشبختانه در شهرستان کلات با همکاری همه ی اجزای بسیج و فرماندهی با درایت ،در همه ی زمینه ها شاهد کسب توفیقات خوبی بوده ایم و امیدواریم با کمک همه‌ی دستگاه ها و نهاد ها بتوانیم‌ ماموریت های مشترکی را که داریم به خوبی به سرانجام برسانیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار