پرویز پرستویی سفیر مدرسه‌سازی شد

تهران (پانا) - پرویز پرستویی، بازیگر برجسته سینما و تلویزیون، به عنوان سفیر مهر و مدرسه‌سازی در کنار خیرین مدرسه‌ساز ایران قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۱۴۱۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
پرویز پرستویی سفیر مدرسه‌سازی شد

به گزارش جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، در ملاقات محمدرضا اسپرورین رئیس کمیسیون اقتصادی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و پرویز پرستویی که در فضایی صمیمی برگزار گردید مقرر گردید این هنرمند بی تکرار کشور که خود از خیرین مدرسه ساز خوب است به عنوان سفیر مهر و مدرسه سازی از این پس در کنار خیرین مدرسه ساز ایران برای ریشه کن ساختن محرومیت های آموزشی استوار تر همراهی و همگامی کند.

مراسم اهدای نشان سفیر مدرسه سازی به پرویز پرستویی پس از رفع محدودیت های کرونایی با حضور وزیر محترم آموزش و پرورش و ریاست جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و جمعی از خیرین و هنرمندان برگزار خواهد شد.

استاد پرویز پرستویی در این دیدار از دغدغه هایش برای کودکان سرزمینمان گفت . بغض تلخش برای کودکان ایران در گلو شکست و قولش را استوار کرد تا در جهت رفع محرومیت های آموزشی کشور همه توان خود را بگذارد.

در این دیدار دکتر اسپرورین ضمن ارائه آماری از وضعیت سرانه آموزشی گفت : سلبریتی واقعی کسی است که دغدغه مردمش را دارد ، هنرمند واقعی کسی است که نقش عشق را باور میکند تا مهربانی ماندگار شود و در این راه استاد پرویز پرستویی به حق و انصاف یک اسوه واقعی است و امیدواریم با حضور و فعالیت بیشتر ایشان در جامعه خیرین مدرسه ساز کشور شاهد همکاری و عزم بیشتر مردم خوب و دولت در جهت کاهش محرومیت ها و عدالت آموزشی در کل کشور باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار