شاملو: تولید محتوای الکترونیکی یکی از مهم‌ترین مسائل حوزه پرورشی است

تهران (پانا) _ دومین جلسه آنلاین معاونین و مربیان پرورشی مدارس منطقه19 با موضوع تبیین برنامه های حوزه پرورشی در شبکه اجتماعی شاد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۴۱۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد
شاملو: تولید محتوای الکترونیکی یکی از مهم‌ترین مسائل حوزه پرورشی است

دومین جلسه آنلاین معاونین پرورشی و مربیان تربیتی مدارس منطقه19 با حضور مهدی شاملو، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 19 و فاطمه فرهمند نسب، کارشناس مسئول پرورشی منطقه و سعید نوروزی، مسئول سازمان بسیج منطقه 19 برگزار شد.

در این جلسه شاملو ضمن تاکید بر ضرورت نیازسنجی فعالیت های پرورشی و تربیتی، تلاش همه جانبه معاونین پرورشی مدارس را در راستای اجرای برنامه های عملکردی حوزه پرورشی و اهمیت ویژه نسبت به ارسال آثار دانش آموزان به کانال دانش آموزان منطقه 19 و عضویت کلیه دانش آموزان منطقه در این کانال را خواستار شد.

وی با اشاره به اهمیت ثبت اطلاعات دانش آموزان در سایت همگام بیان کرد: شناسایی استعدادهای دانش آموزان، برگزاری مسابقات مختلف قرآن و عترت، فرهنگی هنری، ورزشی، تولید محتوای فاخر و توجه ویژه به اصل برنامه ریزی هدف مند و علمی مهمترین مواردی است که باید معاونین پرورشی مدارس در بستر شبکه اجتماعی شاد به آن توجه کنند.

شاملو در ادامه تصریح کرد: بحث تولید محتوای الکترونیکی را به عنوان یکی از مهم ترین مسائل حوزه پرورشی است که انتظار می‌رود محتوای خوبی تولید شود تا بخشی از آن از طریق بارگذاری در کانال معاونت پرورشی و تربیت بدنی منطقه19 در اختیار معاونین و مدیران مدارس قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار