کرونا و داغدار شدن ۱۱ خانواده دیگر بر اثر فوت عزیزانشان در اردبیل

تاکنون ۹۳۵ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در اردبیل جان باخته اند

اردبیل (پانا)- با فوت ۱۱ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته تعداد جان باختگان کووید ۱۹ در استان اردبیل به ۹۳۵ نفر رسید.

کد مطلب: ۱۱۴۰۴۸۳
لینک کوتاه کپی شد
کرونا و داغدار شدن ۱۱ خانواده دیگر بر اثر فوت عزیزانشان در اردبیل

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، با فوت ۱۱ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته تعداد جان باختگان کووید ۱۹ در استان اردبیل به ۹۳۵ نفر رسید.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری و ۴۸ بیمار با بهبود نسبی از بیمارستان‌ها مرخص شدند.
شهرام حبیب زاده با بیان اینکه تعداد بستری‌های بیمار کووید ۱۹ در حال حاضر در بیمارستان‌های استان ۴۹۰ نفر است، افزود: از این تعداد ۸۲ بیمار بد حال در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
او اظهار کرد: شهرستان‌های اردبیل، مشگین شهر و پارس آباد در وضعیت قرمز، شهرستان‌های خلخال، گرمی، نمین و اصلاندوز در وضعیت نارنجی و شهرستان‌های بیله سوار، سرعین، نیر و کوثر نیز در وضعیت زرد قرار دارد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بیان کرد: امیدواریم با رعایت محدودیت‌های اعمال شده از امروز شاهد کاهش شیوع بیماری کرونا باشیم و نیازمند همدلی و همکاری و رعایت اطلاعیه‌های ستاد مقابله با کرونا استان توسط همه افراد جامعه هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار