آغاز به کار کانال رسمی پیشتازان فارس در شبکه شاد+ کلیپ

شیراز (پانا) – رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس از افتتاح کانال رسمی پیشتازان این استان از امروز اول آذرماه در شبکه شاد خبر داد و گفت این کانال علاوه بر ایجاد فرصت‌های آموزشی مهارت‌محور برای دانش‌آموزان، برنامه‌های تفریحی و سرگرمی متنوعی را نیز برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته است.

کد مطلب: ۱۱۴۰۴۰۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار کانال رسمی پیشتازان فارس در شبکه شاد+ کلیپ

امید اسماعیلی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به اینکه مهمترین رسالت وجودی سازمان دانش‌آموزی، تربیت مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان است، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس، مسوولیت سازمان دانش‌آموزی بیش از پیش شده است، به طوری که تاکنون با برنامه‌ریزی‌های مختلف اقدام به ارائه آموزش‌ها و مهارت‌های مختلف به دانش‌آموزان کرده است.
او با بیان اینکه برگزاری "جشنواره فیلم ۱۰۰ ثانیه ای"، "جشنواره تابستان شاد"، برگزاری "دوره آنلاین مستندسازی با تلفن همراه" و برگزاری "دوره‌های آنلاین یادداشت نویسی و خبرنگاری" از جمله این اقدامات بوده است، گفت: کانال پیشتازان فارس با هدف آموزش مهارت‌های پیشتازان به کودکان و نوجوانان از امروز کار خود را در شبکه شاد آغاز می‌کند.
معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی فارس نیز با اشاره به اینکه این کانال، کانال رسمی سازمان دانش‌آموزی فارس است گفت: رسالت اصلی کانال پیشتازان فارس، آموزش مهارت‌های پیشتازان به مربیان و دانش‌آموزان پیشتاز در سطح استان است.
فاطمه عظیمی ادامه داد: در این کانال علاوه بر ارائه محتواهای آموزشی مهارت محور، فعالیت‌های فوق برنامه‌ای از جمله جنگ شادی، کتابخوانی و گردشگری نیز به مخاطبین ارائه خواهد شد.


او با اشاره به اینکه بیش از ۱۲۲ هزار دانش‌آموز و ۹ هزار مربی و مدیر عضو تشکل پیشتازان در فارس هستند گفت: این کانال با شعار "آموزش، نشاط و خلاقیت" در کنار دانش‌آموزان و مربیان است تا با ارائه برنامه‌های متنوع آموزشی، جشنواره و مسابقات متنوع سال تحصیلی پرنشاطی را برای دانش‌آموزان و اولیایشان ایجاد کند.
دانش‌آموزان و اولیای آنان برای عضویت در این کانال می‌توانند پس از ورود به پیام رسان شبکه شاد و جستجوی عبارت "پیشتازان فارس" و یا "pishtazanfars" به جمع سایر مخاطبین این کانال بپیوندند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار